Velgen schoonmaken met....?

oussie

MF'er
5 jan 2009
95
0
Amsterdam
Hoi allemaal,

Toen ik mijn kawasjaaki zx6-R kocht kreeg ik er een schoonmaak pakket bij van Castrol.
NAdat ik in de regen had gereden waren mijn groene Kawasaki velgen vies.

Ik spuit dat Castrol spul erop, nou dan moet ik zeker 2 maanden boenen voordat ik klaar ben.

Ik spuit WD40 erop, ga er met een doekje overheen, en ze zijn weer mooi groen.

Kan ik WD40 zonder problemen voor deze klus blijven gebruiken?
 
bah, je moet al heel onhandig zijn om met dat rietje naar je velg te mikken en dan nog op je remschijf terecht te laten komen.

Ik dacht ooit eens wijs te zijn door het motorblok goed in te spuiten met een beschermend laagje WD40. Ik leek wel een rijdende rookbom toen het blok warm werd :+
 
Ik was mijn motor gemiddeld 2 x per jaar. Voor de rest gebruik ik alleen maar Spuitbussen van Autoglim en dan de "Instant show shine"

Lost vet en vuiligheid op incl. dode kadavers op de voorkuip. Als hij dan schoon is pak ik nog een schone doek waarmee ik het nog een keer dun oppoets en dan gaat ie ook nog mooi glanzen.

Is verkrijgbaar bij de meeste autozaken.

Deze dus,
Products Archive - Elite Car Care
 
Ik was mijn motor gemiddeld 2 x per jaar. Voor de rest gebruik ik alleen maar Spuitbussen van Autoglim en dan de "Instant show shine"

Lost vet en vuiligheid op incl. dode kadavers op de voorkuip. Als hij dan schoon is pak ik nog een schone doek waarmee ik het nog een keer dun oppoets en dan gaat ie ook nog mooi glanzen.

Is verkrijgbaar bij de meeste autozaken.

Deze dus,
Products Archive - Elite Car Care

2x :/ ...dan ben ik waarschijnlijk een fanatieke poetser :+ ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan