Velgen schoonmaken

S100 motor totaal reiniger is simpel maar duurder.
WD40 wordt veel gebruikt
Met Diesel schijnt het ook te gaan.

Zelf gebruik ik S100, prima spul. Als je minder werk in de toekomst wilt hebbem, smeer ze dan na het schoonmaken in met wax, dan trekt het vuil in de wax maar niet in je velg.

Succes!

pht_wd_big_blast_can.jpg

Wie heeft er net als ik een bloedhekel aan om velgen schoon te maken en wie heeft er een tip om dit te vereenvoudigen
heel eenvoudig mmet de goedkoopste lampenolie die er is en teer, olie alles vliegt eraf :} :} kosten rond een euro een fles 8-)

Opmerking van Peter is juist, diesel werkt uitstekend. Op een doek gieten en wrijven maar.

Ik heb een tijd geleden MFS Pro-Velg ontdekt. 1 keer inspuiten en ongeveer een half jaar geen omkijken naar. Beschermt ook tegen weersinvloeden olien en oxidatie. Kijk op hun website www.Amevu.com
Echt superspul is niet agressief of giftig.
Groeten Ron

Ik heb een tijd geleden MFS Pro-Velg ontdekt. 1 keer inspuiten en ongeveer een half jaar geen omkijken naar. Beschermt ook tegen weersinvloeden olien en oxidatie. Kijk op hun website www.Amevu.com
Echt superspul is niet agressief of giftig.
Groeten Ron

Wat kost het en waar kun je deze meuk kopen?

de lidl heeft zo nu en dan leuke aanbiedingen me velgen reiniger en vliegenverwijderaar.
even op spuiten, in laten weken sponsje er over en een bak water er tegen aan schoon en dat voor 2 euro

En welk van de middelen kan geen kwaad voor je remschijven/blokken :?

daar heb ik de grootste hekel aan dat gepiel om vooral maar geen wd 40 op je schijven te krijgen

[fanta modus]las ergens lampenolie..dat kan leuk worden als je flink remt }) [/fanta modus]

Ik heb tot nu toe altijd lampenolie gebruikt. Werkt inderdaad fantastisch. Maar als er betere alternatieven zijn...

Dat spul van Amevu ziet er goed uit! Alleen zijn er geen winkels als dealers. Zal eens een mailtje wagen om te vragen wat dat spul moet kosten...

Laatst bewerkt:
Mail is verstuurd naar amevu... Ik hoop dat ze kwantumkorting geven, dan kunnen we misschien als groep een order plaatsen...

En welk van de middelen kan geen kwaad voor je remschijven/blokken :?

daar heb ik de grootste hekel aan dat gepiel om vooral maar geen wd 40 op je schijven te krijgen

[fanta modus]las ergens lampenolie..dat kan leuk worden als je flink remt }) [/fanta modus]
Lezen !! op je velgen niet op je remschijven , lampen olie verdamp trouwens ook zodat er niks achterblijft !

WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40
WD40WD40W -vroeger gebruikte ik wasbenzine |( WD40WD40
WD40WD40W -nu weet ik beter WD40WD40WD40WD40WD40WD40WD40

Dames & Heren!

Ik heb een officiële reactie gekregen van Amevu, betreffende de prijs van Pro-velg.

Het ging er mij dus over de prijs van het product "Pro-velg" en of we eventueel (kwantum)korting konden krijgen.

Hieronder hun reactie:
Hartelijk dank voor uw aanvraag

De Motor wereld is een markt waar wij ons nog niet begeven, maar het is een gebied die zeker onze interesse heeft.

Wij zijn zeer zeker bereid om mee te werken aan zulke initiatieven.

Voor het gemak gaan wij er van uit dat het om de kleinste verpakking gaat die van 100 ml

Hiermee is een motor een aantal keer te behandelen

Uiteraard zijn er grotere verpakkingen verkrijgbaar

De winkelprijs van Pro-Velg 100 ml is 12,50 Euro

Als speciale promotie actie willen wij een prijs hanteren van 9 Euro ex btw

Mocht de animo groter zijn dan is er te praten over kwantumkorting in de vorm van een staffelopbouw.

Uiteraard mag u de informatie vrijelijk verspreiden en op het forum plaatsen.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij deze graag

Met vriendelijke groet,

Frank van Vuuren

Terug
Bovenaan Onderaan