Velgen setje Yamaha R6 met zwevende schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex_R6

MF veteraan
22 sep 2002
3.792
0
Beuningen (gld)
Ik heb nog een mooie setje velgen liggen voor de yamaha r6 van 1999 tm 2002.
Velgen zijn 100% goed en zijn voorzien van zwevende schijven. Zijn ex wielen van Barry Veneman. Zonder banden. Vraagprijs 500 euro.

full
 
Laatst bewerkt:
Vraag ik om je mening, of verveel je je ofzo ???
Is een vraagprijs! Dus ga je eigen topics verpesten.

je vraagt om meningen. Anders zet je het niet op een forum :Z
En je past wel je prijs al aan. was eerst "ik wil 500 hebben" en is nu al vraagprijs.
En is niet verpesten maar andere mensen laten weten dat het goedkoper kan.
500 euro voor een set uit 2000 is gewoon teveel.
dat betaal je voor een setje zx6rr velgen uit 2005 ook.
Voor de rest succes met verkopen vrolijke :z
 
je vraagt om meningen. Anders zet je het niet op een forum :Z
En je past wel je prijs al aan. was eerst "ik wil 500 hebben" en is nu al vraagprijs.
En is niet verpesten maar andere mensen laten weten dat het goedkoper kan.
500 euro voor een set uit 2000 is gewoon teveel.
dat betaal je voor een setje zx6rr velgen uit 2005 ook.
Voor de rest succes met verkopen vrolijke :z

Ze zijn niet van 2000 maar van 2002.
En ik weet dat ze voor meer worden aangeboden met zwevende schijven.
En w8 gewoon ff wat ervoor gegeven word. Maar gelijk zo kort en krachtig "IS DUUR" neer te zetten slaat toch nergens op. En ik ben een heel vrolijke kerel hoor! :)
 
Oke prijs verlaagd, 400 euro mogen ze weg !!!! ;)
Zwevende schijven mogen ook weg voor een mooi bod.
 
Laatst bewerkt:
Velgen zijn wel van de ex monteur van Veneman. En ook van de fiets van Veneman. En hij is een ex monteur, omdat je toch een keer moet stoppen met dat werk als je wat ouder bent.

Prutser??? :] _O-
kerel wat die vent in de schuur heeft staan en in elkaar heeft gezet dat zou je zeker wel willen hebben !!!

Heb zelf mijn R6 circuitracer van hem gekocht en ding rijd super !!!
 
Laatst bewerkt:
Velgen zijn wel van de ex monteur van Veneman. En ook van de fiets van Veneman. En hij is een ex monteur, omdat je toch een keer moet stoppen met dat werk als je wat ouder bent.

Prutser??? :] _O-
kerel wat die vent in de schuur heeft staan en in elkaar heeft gezet dat zou je zeker wel willen hebben !!!

Heb zelf mijn R6 circuitracer van hem gekocht en ding rijd super !!!

mischien wil ik dat wel niet hebben , bedoel een r6 vind ik echt niet spannend , ook niet als ie getuned ofzo is , blijft maar een 600 })
 
mischien wil ik dat wel niet hebben , bedoel een r6 vind ik echt niet spannend , ook niet als ie getuned ofzo is , blijft maar een 600 })

Tja op het rechte stuk hou ik je niet bij maar in de bochten wil ik wel eens zien of het verschil uitmaakt !!! })

Maar omdat ik een R6 bij hem heb gekocht wil niet zeggen dat hij alleen maar R6'jes verkoopt !!! Had o.a. de nieuwste 2006 suzuki gsx-r 1000 in de schuur staan race klaar. Waar een griet op rijd die gesponserd word door Suzuki. Dus ja mag je niet zomaar aan sleutelen als je een prutser bent he. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan