Velgen spuiten of Poedercoaten

psycho994

Die hard MF'er
7 sep 2005
813
18
Zoetermeer
he luitjes ik heb een vraagje.

ik heb mijn motor weer eens onder handen genomen en kwam erachter dat mijn velgen door het weer verneukt zijn, nou is mijn vraag wie heeft er ervaring met het spuiten of laten poedercoaten van velgen.

zo ja kun je foto's erbij doen om te laten zien hoe het eruit ziet, en wat de kosten waren ervoor. \

bvd. psycho



ps. Nog even wachten op het goede weer en dan weer lekker :]
 
Ik mijn velgen door de kinderen laten kwasten met waterverf.
Koste mij 2 spekkies en en 2 lollies.

IM002206mdvelg.jpg













Geintje >> laten stralen en spuiten . Paar paar lagen blanke lak >>> 75 e per velg

Frans
 
Velgen zijn normaal gepoedercoat. Poedercoaten is een stuk sterker dan verf. Als je gaat spuiten, dan minimaal 2K-lak (dus niet met een spuitbus gaan kloojen).
 
Velgen zijn normaal gepoedercoat. Poedercoaten is een stuk sterker dan verf. Als je gaat spuiten, dan minimaal 2K-lak (dus niet met een spuitbus gaan kloojen).

uhhh... MODERNE velgen zijn normaal gepoedercoat. Lang niet alle motoren hebben dat. En je hebt ook 2K in spuitbus ;)

@TS: Laten poedercoaten :Y Prijs zal mekaar niet veel schelen en met poedercoaten kunnen ze tegenwoordig net zoveel als met spuiten. En poedercoaten is van veel hogere kwaliteit. Heb wel eens verhalen gehoort (don't try this at home!) dat je er met een hamer op kunt slaan zonder dat je er iets van ziet ;)
 
he bedankt voor jullie reacties nou weet ik een beetje hoe het eruit ziet en wat ik kan verwachten, weet iemand nog een goed poader coat bedrijf in de buurt van zoetermeer, Den Haag

mzzl psycho
 
Terug
Bovenaan Onderaan