ventiel maat honda comstar wiel tubeless

w.j F800st

MF'er
21 jul 2006
38
0
gemert
hallo

ik wil op mijn guzzi v35III tubeless banden zetten
dit kan en is vaker gedaan

alleen heb ik dan een tubeless ventiel nodig

nou heb ik begrepen dat de maat van het ventiel gelijk is aan het ventiel voor een tubeless comstar wiel


wie o wie weet de maat en het type van dat ventiel
 
..bij de motorzaak hebben ze alle maten ventielen voor je liggen,..ik zou zeggen: rij er gewoon langs, dan doen ze hem er meteen voor je in. zou ik iig geen zoektocht voor beginnen
 
ten eerste vraag ik me af waarom je dit zou willen :?
ten tweede lijkt het me onwaarschijnlijk, een tubeless band heeft een heel ander velgbed.
ten derde: een comstarwiel heeft een veel dunnere velg, de doorvoerlengte van een guzzi ventiel schat ik op een centimeter.

en als laatste advies: als je het over een guzzi hebt zet dat dan in de topictitel, nu denken alle guzzirijders dat het over honda's gaat en reageren niet.
 
Ik zou ze voor alle zekerheid wel (laten) monteren met "montseal" da's een soort lijm speciaal voor tubeless banden dat zorgt dat de band niet doorslipt, en er geen lucht tussen de velg en de band kan ontsnappen.
Ventielen hebben de meeste motorzaken wel in alle soorten en maten, anders de automatrialenzaak wel, en dit is een leverancier van dat spul.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan