Veranderd quote tegenwoordig mee?

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.648
113.263
Rèswèk
lid a schrijft:
verstappen werd winnaar



Lid b schrijft

verstappen werd winnaar
nee hoor dat heb je verkeerd meegekregen. vorige week won hij, deze week niet maar werd hij tweede


lid A verandert
Verstappen werd 2de


Bij lid B staat dan
verstappen werd 2de
nee hoor dat heb je verkeerd meegekregen. vorige week won hij, deze week niet maar werd hij tweede


Zo kan het er vreemd uit komen te zien maar kan je mekaar ook hele veemde dingen in de mond leggen...



:?
 
Laatst bewerkt:
hahaha heerlijk hoe dat in jouw hoofd werkt Rob, volgens mij zouden wij avonden lang over de meest onzinnige dingen kunnen debatteren en filosoferen...

Overigens ben ik nu ook wel benieuwd naar het antwoord...
 
lid a schrijft:
verstappen werd winnaar



Lid b schrijft


nee hoor dat heb je verkeerd meegekregen. vorige week won hij, deze week niet maar werd hij 36ste


lid A verandert
Verstappen werd 36ste


Bij lid B staat dan

nee hoor dat heb je verkeerd meegekregen. vorige week won hij, deze week niet maar werd hij tweede


Zo kan het er vreemd uit komen te zien maar kan je mekaar ook hele vreemde dingen in de mond leggen...



:?
;)
 
Het is altijd wat met die hagenezen.
Zet ze in een torentje en ze vergeten van alles en nog wat of ze verdraaien de boel in hun eigen belang.
 
Laatst bewerkt:
Zou wel handig zijn als een mod een aanpassing uitvoert want dan zie je nog in andere quotes wat er gestaan heeft.
Maar als kwooter sta je wel voor aap als iemand zijn post aanpast die geqoute hebt.
ja daarom. Ik verbeterde ook een foutje, poster past het aan en mijn quote is ook ineens aangepast, in mijn optiek

@Raymond W zet er is wat herkenbaars in...
 
Terug
Bovenaan Onderaan