HugoW
Die hard MF'er
Hoi,
ik heb een systeem bedacht (waarschijnlijk het wiel opnieuw uitgevonden...) met een klep waardoor ik de uitlaat kan veranderen.
Klep dicht, minder herrie, meer tegendruk.
Klep open, meer herrie, minder tegendruk.
Die demper kan ik maken, maar kan een simpele carburateurset-up zoiets wel handlen? Het gaat om een GSX 400 E motor met Mikuni carbs.
Alle tips zijn welkom, ik heb nog erg weinig ervaring met motorfietsmotoren (wel met automotoren).
Dank,
Hugo
ik heb een systeem bedacht (waarschijnlijk het wiel opnieuw uitgevonden...) met een klep waardoor ik de uitlaat kan veranderen.
Klep dicht, minder herrie, meer tegendruk.
Klep open, meer herrie, minder tegendruk.
Die demper kan ik maken, maar kan een simpele carburateurset-up zoiets wel handlen? Het gaat om een GSX 400 E motor met Mikuni carbs.
Alle tips zijn welkom, ik heb nog erg weinig ervaring met motorfietsmotoren (wel met automotoren).
Dank,
Hugo