Verberg Vrouw en Kinderen.

WELKOM TERUG !!!! Binnenkort een biertje en bijkletsen over Australie?
Hee, geen probleem! Tis hier geen spat veranderd, dus de weg naar de gebruikelijk hangplekken ken ik ook nog wel. Al wordt dan dat biertje ineens weer onwettig...

Enne, Fore: Fosters is voor Non-Australiers die niet beter weten en dus denken (mede dankzij uitgekiende reclamecampagne) dat dat het enige bier is dat daar bestaat. Waarheid is dat ik behalve bij de GP geen enkele Fostersreclame gezien heb, laat staan een kroeg die 't in huis heeft. Kijk, dan heb je dus meteen al een leuk beginnetje van een avond "keuvelen" onder het genot van welk merk dan ook. Liefst Belgisch als het aan mij ligt, dat is daar dan weer moeilijk verkrijgbaar. Zo blijf je bezig, maar mij hoorje niet klagen!

verder: nee, ik zou niet emigreren, mar een jaar gaat toch genoeg op hetzelfde lijken. Zie het als proeftijd, en ben dus toch maar teruggekomen. Hebben geen bochten daar, die lui. ;)
 
Welkom terug Lemmy

T jaar vliegt. Ben benieuwd hoe lang je nog rust in je kont hebt en er niet weer vandoor wil gaan :X
 
Man, doe even rustig zeg... je bent nog geen week in Nederland, en maakt nu het forum al weer onveilig...!

Effe dimmen hoor ;)

maarre, voor de mensen die willen weten wat Lemmy heeft uitgespookt, hier een klein tipje van de sluier...:

Lemmy
(even geduld met laden...)
 
Was dit niet die knakker die zo fed up met het regelnevige en bekrompen Nederland was dat ie weg zou gaan en nooit meer terug zou komen :?

Ik meen me te herinneren dat dat nog een leuk topicje was...en ziehier wie er aan het kortste eind trekken...
 
Was dit niet die knakker die zo fed up met het regelnevige en bekrompen Nederland was dat ie weg zou gaan en nooit meer terug zou komen :?

Ik meen me te herinneren dat dat nog een leuk topicje was...en ziehier wie er aan het kortste eind trekken...
Ik hou van leuke topicjes he, dus dan mot ik zo af en toe wel terugkomen.

was wel fed up, maar flinke pauze betekent dat je 't weer effe trekt. Sommige dingen zijn nou eenmaal weinig aan te doen, dus diep ademhalen... En het is gewoon ook nog eens zo dat het aand e adnere kant niet noodzakelijk beter is. Bedoel, het trok me niet genoeg om te overwegen weg te blijven. Happy?
 
Ben je niet gewoon een terrorist die op trainingskamp is geweest en die nu de nederlandse rechtsstaat zal doen wankelen :?
als ik zo die waarschuwing in de beginpost zie :X
 
Ben je niet gewoon een terrorist die op trainingskamp is geweest en die nu de nederlandse rechtsstaat zal doen wankelen :?
als ik zo die waarschuwing in de beginpost zie :X
Klinkt iig wel beter dan stomweg "op vakantie"... 8-)
 
...Het gaat donderen in Nederland.

Deze meneer (ik dus) Has Returned from Far Far Away...(eh nee, geen Shrek, gewoon Australie, Azie, het gewone werk, jeweetwel)

U zijt gewaarschuwd.



.....okee, op een andere toon: Hieperdeflap, ben weer Tuus!
Dacht ik post het hier, kan tenminste iedereen meelezen.
Dank je, dank je, dank je voor de waarschuwing. Als je nl net zo'n harses hebt als die Lemmy, schrikken ze zich de tering als ze je zien. Nogmaals, bedankt voor de waarschuwing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan