Verbeteringen wegraces in Nederland

feedback kan geven richting knmv

Hier erger ik me wild aan, dus even een taallesje.
De uitdrukking is feedback geven aan en niet richting.
Richting is alleen modetaal, let maar eens op de commentatoren bij Eurosport die hebben het alleen maar over richting blabla richting blabla. Volgens mij hebben ze nog nooit gehoord van het woord naar.
En richting is ook een modewoord geworden bij de politici, die communiceren vaak richting het volk :r . Wil je daar bij horen?
Just my 2 cents

PS DIT is ff stoken moet kunnen toch *D
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:56 schreef king_xxl het volgende:Hier erger ik me wild aan, dus even een taal lesje.
De uitdrukking is feedback geven aan en niet richting.
Richting is alleen modetaal, let maar is op de commentatoren bij Eurosport die hebben het alleen maar over richting blabla richting blabla. Volgens mij hebben ze nog nooit gehoord van het woord naar.
En richting is ook een modewoord geworden bij de policti, die communiceren vaak richting het volk :r . Wil je daar bij horen?
Just my 2 cents


Doe es ff rustig man!!! :r
Ga jij een beetje lullig lopen doen over een uitrukking oid.....
Weet je wel wat die man een werk verzet met racesport???
 
Op woensdag 20 augustus 2003 20:56 schreef king_xxl het volgende:
Hier erger ik me wild aan, dus even een taal lesje.

|( |( |(

Hou je centen alsjeblieft bij je
full
 
Op woensdag 20 augustus 2003 20:56 schreef king_xxl het volgende:Hier erger ik me wild aan, dus even een taal lesje.
De uitdrukking is feedback geven aan en niet richting.
Richting is alleen modetaal, let maar is op de commentatoren bij Eurosport die hebben het alleen maar over richting blabla richting blabla. Volgens mij hebben ze nog nooit gehoord van het woord naar.
En richting is ook een modewoord geworden bij de policti, die communiceren vaak richting het volk :r . Wil je daar bij horen?
Just my 2 cents

Wil ze al een tijdje niet ?
 
Op woensdag 20 augustus 2003 20:56 schreef king_xxl het volgende:Hier erger ik me wild aan, dus even een taal lesje.
De uitdrukking is feedback geven aan en niet richting.
Richting is alleen modetaal, let maar is op de commentatoren bij Eurosport die hebben het alleen maar over richting blabla richting blabla. Volgens mij hebben ze nog nooit gehoord van het woord naar.
En richting is ook een modewoord geworden bij de policti, die communiceren vaak richting het volk :r . Wil je daar bij horen?
Just my 2 cents
Bennie ongesteld? :?

En het is "a REVOLUTION in Race bikes", wel mijn naam goed schrijven he! :( En bovendien, heb je mij wel toestemming gevraagd voor het gebruik van mijn nick in jouw signature? :o
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 20 augustus 2003 22:07 schreef Revolution het volgende:Bennie ongesteld? :?

En het is "a REVOLUTION in Race bikes", wel mijn naam goed schrijven he! :( En bovendien, heb je mij wel toestemming gevraagd voor het gebruik van mijn nick in jouw signature? :o
:+
 
Op woensdag 20 augustus 2003 22:07 schreef Revolution het volgende:Bennie ongesteld? :?

En het is "a REVOLUTION in Race bikes", wel mijn naam goed schrijven he! :( En bovendien, heb je mij wel toestemming gevraagd voor het gebruik van mijn nick in jou signature? :o

Hij bedoeld volgens mij: cbr600rr, a revolting race bike








:+ grapje hoor, ik vind de nieuwe cbr ook leuk
 
Op woensdag 20 augustus 2003 20:56 schreef king_xxl het volgende:Hier erger ik me wild aan, dus even een taal lesje.
De uitdrukking is feedback geven aan en niet richting.
Richting is alleen modetaal, let maar is op de commentatoren bij Eurosport die hebben het alleen maar over richting blabla richting blabla. Volgens mij hebben ze nog nooit gehoord van het woord naar.
En richting is ook een modewoord geworden bij de policti, die communiceren vaak richting het volk :r . Wil je daar bij horen?
Just my 2 cents

Bedoel je niet EENS? :X Is komt van het werkwoord Zijn en is op deze manier onjuist gebruikt......... Let eerst eens op je eigen taal man, voordat je iemand af gaat zeiken die alleen maar behulpzaam wil zijn door informatie te verstrekken.
 
feedback geven aan is OOK helemaal niet goed...

beetje engels met nederlands mengen... foei!

(bovendien zijn er al TAL van opmerkingen gemaakt over de spelling van racesport.nl en al deze opmerkingen zijn niet geheel terecht gezien de goede reden van racesport.nl...)

:} voor de inzet altijd
 
Op woensdag 20 augustus 2003 20:56 schreef king_xxl het volgende:Hier erger ik me wild aan, dus even een taal lesje.
De uitdrukking is feedback geven aan en niet richting.
Richting is alleen modetaal, let maar is op de commentatoren bij Eurosport die hebben het alleen maar over richting blabla richting blabla. Volgens mij hebben ze nog nooit gehoord van het woord naar.
En richting is ook een modewoord geworden bij de policti, die communiceren vaak richting het volk :r . Wil je daar bij horen?
Just my 2 cents
Er eens nog meer dan bovenstaande opmerkingen:

taallesje wordt in onze taal aan elkaar geschreven
voor die hoort een leesteken of voegwoord
En als voegwoord aan het begin van de regel is overbodig, zeker omdat je later al het woord ook gebruikt.

literair.forum.nl iets voor jou?
 
Bravo! Applaus voor iedereen die reageert op het lullige stukje van King-XXL. Ik moest ook het stukje tekst van 'redacteur racesport' drie keer lezen voor ik het begreep, tussen alle fouten door, maar wat geeft dat nou? Ik ben redacteur van m'n vak, en zou m'n dag kunnen vullen met commentaar leveren op het taalgebruik van MF'ers. Ik ben absoluut niet van plan om dat te doen, want waarom zou iedereen alleen maar mogen posten in vlekkeloos Nederlands? We kunnen niet allemaal alles. De een kan geweldig racen. De ander kan schrijven. Het is juist zo leuk om op MF te zien dat iedereen zich op zijn eigen manier kan en mag uitdrukken.
Ik heb dus erg gelachen om jullie terechte commentaar op het commentaar van King-XXL. Heel goed! Laat het hem maar voelen!
Ik wens iedereen veel veilige kilometers en verdraagzaamheid.
 
En zo is weer een topic van Harry om zeep geholpen door iemand die het weer beter denkt te weten...


Goed initiatief om zo'n enquête te houden onder coureurs
 
Terug
Bovenaan Onderaan