verbied erehaag motorclubs

Zal mij niet boeien, ik heb t niet zo op dat soort clubs met hun eergevoel broederschap en ander kinderachtige gedrag.
En ik heb liever dat de de politiek zich druk maakt over dit onzinnige kleine dingen dan een APK voor motoren voor de zoveelste x voorstellen, daar heb ik last van nl.

PvdA is sowieso een kut-partij, kost je alleen maar geld, als Jan Modaal zijnde.
:^

satudarah: lekker belangrijk
pvda: wel degelijk belangrijk.
 
Ken je ook de achtergrond bij die foto?

Als ik het me goed herinner, was de betroffen motoragent zelfs forumlid alhier....


Triest genoeg dat er een motorijder verongelukt, politieagent of niet.
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat ze zelf ook een erehaag vormen tijdens een begrafenis van (collega) motorrijder.
gr Jim
 
Triest genoeg dat er een motorijder verongelukt, politieagent of niet.
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat ze zelf ook een erehaag vormen tijdens een begrafenis van (collega) motorrijder.
gr Jim
Zoals gezegd is een erehaag totaal geen punt van discussie, anders dan TS ons probeert wijs te maken.
 
Onder de leden van de PvsA zitten ook criminelen. Grote en kleine. (nee ik bedoel niet de diefstal via het kwartje van Kok)

Met de argumeneten van deze PvdA nitwit kunne we dus ook de PvdA als criminele organisatie wegzetten.

Dus de eerstvolgende begrafenis van een (prominent) lid van de PvdA verbieden dat er partijleden aanwezig zijn!

Tja, is de zelfde redenerng. Kunnewe toepassen op elke vereniging, elk bedrijf etc.

Mooi voorbeeld, lees net dat de moordenaar/broer van die honkballer Greg Halman is losgelaten door de rechter. Ja hij deed het in een psychose die mogelijk erfelijk is, er zou kans kunnen zijn op herhaling, mar hij heeft het niet bwust/gewild gedaan en is hem dus niet aan te rekenen.
Is het de rechters wel aan te rekenen als eze erfelijkbelaste vogel weer een keer iemand iets aan doet? Moeten we dan de Rechtbanken verbieden?????

P.s. in Belgie is rumoer over het vrijlaten van de ex van Dutroux. Die heeft nog echt in de bak gezeten! We worden al net zo'n apenland als de eerste de beste bananenrepubliek.
 
Werkelijk niet te geloven, die PvdA.

OK misschien zijn er mensen in de stoet die met wat minder onbaatzuchtige motieven daar staan. Maar geldt dat niet voor elke uitvaart? Dat er mensen komen als ramptoerist of juist om gezien te worden?
Gebruiken sommige kerken een uitvaart ook niet als een extra stukje reclame voor zichzelf, nu er eindelijk wat buitenstaanders binnenkomen?
Misschien moet de PvdA dan ook maar de kerkdiensten bij uitvaarten verbieden?

Even weer serieus.
Hoe een uitvaart eruit ziet, is een zaak van uitsluitend de nabestaanden. Dat is wat gerespecteerd moet worden. Punt.
 
Onder de leden van de PvsA zitten ook criminelen. Grote en kleine. (nee ik bedoel niet de diefstal via het kwartje van Kok)

Met de argumeneten van deze PvdA nitwit kunne we dus ook de PvdA als criminele organisatie wegzetten.

Dus de eerstvolgende begrafenis van een (prominent) lid van de PvdA verbieden dat er partijleden aanwezig zijn!

Tja, is de zelfde redenerng. Kunnewe toepassen op elke vereniging, elk bedrijf etc.

Mooi voorbeeld, lees net dat de moordenaar/broer van die honkballer Greg Halman is losgelaten door de rechter. Ja hij deed het in een psychose die mogelijk erfelijk is, er zou kans kunnen zijn op herhaling, mar hij heeft het niet bwust/gewild gedaan en is hem dus niet aan te rekenen.
Is het de rechters wel aan te rekenen als eze erfelijkbelaste vogel weer een keer iemand iets aan doet? Moeten we dan de Rechtbanken verbieden?????

P.s. in Belgie is rumoer over het vrijlaten van de ex van Dutroux. Die heeft nog echt in de bak gezeten! We worden al net zo'n apenland als de eerste de beste bananenrepubliek.


Kans op herhaling?? Hij heeft geen broer(s) meer.
 
Volgens mij gaat dit inderdaad om Fastbike , zeker als ik de helm zo zie.

En gelijk weer rillingen :/ '(
Dit was inderdaad Fastbike.....RIP ;(

Toen ik gisteren het forum doorzocht naar postings hierover, kwam ik op een ander topic uit 2004, over het toen verschrikkelijk verlopen Mülheimweekend (3 valpartijen, 1 door klapband, 2 door onbekende oorzaak.....balans: 1 dode en 1 gewonde..)....
Als je dat topic doorleest, besef je weer eens dat we allemaal zo aan de beurt kunnen zijn.....een bochtje verkeerd inschatten, een beetje pech en weg ben je.... ;(

Ik zal uit respect dit hele topic hier niet meer oprakelen, maar het was gisteren op de dag af precies 8 jaar geleden.....verschrikkelijk verhaal...
Vraag me af, hoe het nu met de ooggetuigen gaat en hoe het hen vergaan is in de afgelopen 8 jaar..... -O-
 
Laatst bewerkt:
Hoe een uitvaart eruit ziet, is een zaak van uitsluitend de nabestaanden. Dat is wat gerespecteerd moet worden. Punt.
Als je het hebt over honderden motoren, die dusdanig de verkeersregels negeren dat er politiebegeleiding nodig is, dan kan je niet echt meer spreken van een zaak die uitsluitend nabestaanden treft; dan ontregel je een stad en misbruik je overheidsgeld ( = geld waar jij en ik voor werken).

Dat is het enige dat de gemeente wilde voorkomen. Begrafenisstoet OK, erehaag OK, maar laten we niet overdrijven.

Geen idee waarom ik de gemeente verdedig in deze trouwens :P

Dan kan je natuurlijk zeggen: en WAT dan met leden van het koninklijk huis? Daarvan vind ik persoonlijk hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Als je het hebt over honderden motoren, die dusdanig de verkeersregels negeren dat er politiebegeleiding nodig is, dan kan je niet echt meer spreken van een zaak die uitsluitend nabestaanden treft; dan ontregel je een stad en misbruik je overheidsgeld ( = geld waar jij en ik voor werken).

Dat is het enige dat de gemeente wilde voorkomen. Begrafenisstoet OK, erehaag OK, maar laten we niet overdrijven.

Geen idee waarom ik de gemeente verdedig in deze trouwens :P

Beetje raar idd.
Een ieder heeft recht op z'n eigen begrafenis, zoals hij/zij dat wil.
Als dat een stoet van 150 motoren betekend dan is dat maar zo, en ook als het er 500 zijn.
Je gaat tenslotte maar 1 keer dood.......
 
Beetje raar idd.
Ach, ik houd er niet van als er zo'n onterecht beeld wordt geschetst, zo van: boehoe we mogen niet eens een erehaag vormen, terwijl dat totaal niet ter sprake is.
Ik vind het een keurige oplossing, en ik heb ook Satudarah er niet over gehoord, dus volgens mij is iedereen tevreden.
Een ieder heeft recht op z'n eigen begrafenis, zoals hij/zij dat wil.
Als dat een stoet van 150 motoren betekend dan is dat maar zo, en ook als het er 500 zijn.
Je gaat tenslotte maar 1 keer dood.......
Onze meningen staan haaks op elkaar, ik denk dat we het daar wel bij kunnen laten :)
 
Laatst bewerkt:
Je mag natuurlijk wel van een rouwstoet verwachten dat zij een beetje de algemeen geldende regels respecteren.
Ik bedoel, een agent zal niet gauw een rouwstoet aanhouden en bekeuren; da's wel heel lullig. En dan vind ik dat je daar geen misbruik van moet gaan maken.
 
Anderzijds heb ik ook wel eens bijna een half uur langs de kant van de weg gestaan, helm netjes af, terwijl een begrafenis stoet lopend over de rijbaan achter de baar aanliep, vanaf de kerk naar de begraafplaats in Nieuwleusen. Dan wordt het verkeer ook flink ontregeld. Hele andere groepering, maar het eindresultaat in het verkeer is hetzelfde.
Een uitvaart zorgt wel vaker voor overlast, daar moeten we naar mijn idee niet moeilijk over doen. Elkaars gebruiken respecteren. Alsof al die blatende politici op campagne niet voor overlast zorgen, ook gelijk verbieden. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan