verblijfslokaties ales frankrijk

DE TIP

Die hard MF'er
25 dec 2003
857
0
GILZE
ik ga van 23 tot en met 25 juli naar ales met de race academy, maar moet nog een lokatie zoeken om te overnachten. liefst zo dicht mogelijk bij het circuit. eentje van ons neemt zijn tent mee waar hij met zijn gezin in gaat de rest van ons (3 personen) moeten nog onderdak zoeken, dus het liefst een lokatie waar de tent kan staan maar waar ook andere slaapruimte te huur is. zijn er hier mensen die daar al een keer geweest zijn en eventueel suggesties hebben.
 
ik ga van 23 tot en met 25 juli naar ales met de race academy, maar moet nog een lokatie zoeken om te overnachten. liefst zo dicht mogelijk bij het circuit. eentje van ons neemt zijn tent mee waar hij met zijn gezin in gaat de rest van ons (3 personen) moeten nog onderdak zoeken, dus het liefst een lokatie waar de tent kan staan maar waar ook andere slaapruimte te huur is. zijn er hier mensen die daar al een keer geweest zijn en eventueel suggesties hebben.
Ik ben vorig jaar geweest. We zaten met 2 man in Mas du Mercouly ofzo. Een pension. Maar praat even mee in dit topic: Race academy 2008 Alès Zuid Frankrijk .

Daar weten ze meer :) .
 
had deze ook gevonden is dat wat? hier verhuren ze kamers en kunnen we ook de tent kwijt. hoe ver is dit van het circuit?
Prima. Ze kunnen ook goed koken als je wil. Wij aten echter vaak in stadje met andere cursisten. Ze hebben een zwembad: niet diep, 150cm ofzo maar je kan er wel in relaxen.
Naar circuit is echt kort. Denk 5min ofzo stadje is 5 min verder.
Ze spreken redelijk engels en duits, wat ook erg fijn is.
 
heb mail contact met ze weet alleen nog niet of we er ook een tent kunnen plaatsen.
ga jij ook weer dit jaar???

Prima. Ze kunnen ook goed koken als je wil. Wij aten echter vaak in stadje met andere cursisten. Ze hebben een zwembad: niet diep, 150cm ofzo maar je kan er wel in relaxen.
Naar circuit is echt kort. Denk 5min ofzo stadje is 5 min verder.
Ze spreken redelijk engels en duits, wat ook erg fijn is.
 
mag dus geen tent erbij en heeft ook maar plaats tot 25 juli,
wie heeft er nog tips?


heb mail contact met ze weet alleen nog niet of we er ook een tent kunnen plaatsen.
ga jij ook weer dit jaar???
 
vraagje tot welke afstand is het goed te doen om s'morgens naar het circuit te gaan vanaf je overnachtingslokatie.

ben namelijk aan het zoeken voor een slaaplokatie, liefst natuurlijk zo dicht mogelijk bij het circuit, maar we moeten een lokatie hebben waar zowel een tent kant staan maar waar ook kamers of andere verblijfs mogelijkheden verhuurd worden.

lokaties of andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
 
Joost jongen ga toch lekker met ons mee naar cartagena. elke avond pinten pakken en lekker zacht bedje. en het is al eind maart dus lekker scherp het seizoen in.

geintje man, je moet het zelf weten ;-)
 
Joost jongen ga toch lekker met ons mee naar cartagena. elke avond pinten pakken en lekker zacht bedje. en het is al eind maart dus lekker scherp het seizoen in.

geintje man, je moet het zelf weten ;-)

zou ik ook nog wel willen maar ales is al geboek en we gaan met 3 man dus is ook wel gezellig denk. en wij zijn ook op zoek naar een slaaplokatie met zachte bedden hoor.
draai het anders om en ga met ons mee bas.

groetjes en spreek je binnenkort wel
 
zou ik ook nog wel willen maar ales is al geboek en we gaan met 3 man dus is ook wel gezellig denk. en wij zijn ook op zoek naar een slaaplokatie met zachte bedden hoor.
draai het anders om en ga met ons mee bas.

groetjes en spreek je binnenkort wel

Probeer Camping Clementine nogmaar eens!!!

Want dat is een schitterende camping ,maar je kunt ook op de paddock gaan staan met je tent! Of een Box huren met z'n 6en :+
Dat doen er n.l ook veel
 
Laatst bewerkt:
Probeer Camping Clementine nogmaar eens!!!

Want dat is een schitterende camping ,maar je kunt ook op de paddock gaan staan met je tent! Of een Box huren met z'n 6en :+
Dat doen er n.l ook veel

had ik ook gezien dat het een leuke lokatie is. ben jij er ook geweest, en zo ja weet jij of ze toevallig nederlands spreken wil ze eigenlijk bellen maar ken geen woord frans.
heb nu een brief van ze gekregen deze is ook in het frans met een reserveringsformulier erbij.
 
kent iemand van jullie deze camping www.chateaudeboisson.com en zo ja graag ervaringen. ligt volgens mij ongeveer 18 km van het circuit denk dat dit nog wel om te doen is
 
eindelijk een vrije camping gevonden en geboekt, namelijk
Camping Les Fauvettes. zijn er toevallig nog meer die daar staan. wij gaan de eerste week.
 
Terug
Bovenaan Onderaan