Verboden te rijden in de Haarlemmermeer?

AadmanZ

MF veteraan
29 dec 2003
9.134
2
Haarlem
In het kader van een vrijdagtopic op maandag:


Volgende week is de nucleaire top en dan mag er van alles niet meer in min of meer de hele Randstad. Zie hier de pdf van de gemeente haarlemmermeer.

Nou is een van mijn favorieten (het is zowiezo een juweeltje, er mag niks meer namelijk, maar dat terzijde) de volgende:

Het is een ieder verboden zich in gebied 1 (de gehele Haarlemmermeer) verboden
op of aan de openbare weg het gezicht te bedekken met bivakmutsen, helmen, sjaals etc. met het kennelijk doel herkenning te bemoeilijken of zich onherkenbaar te maken..

Nou is het niet mijn bedoeling om onherkenbaar op de motor te zitten, maar als de secret service daar nou eens anders over denkt? :+
 
Jouw doel is veiligheid op de motor, niet "met het kennelijk doel herkenning te bemoeilijken of zich onherkenbaar te maken.." dus je mag gewoon rijden.


In films rijden terroristen gewoon zonder helm op, blijkt maar weer:

 
Laatst bewerkt:
Ik zou de Haarlemmermeer en omgeving maar mijden, als de ruzie met Poetin nog grotere vormen aanneemt, is het voor Poetin het uitgelezen moment om een bommetje op alle westerse leiders bij elkaar te droppen, al z'n tegenstanders ineens weg. })
 
Ik zou de Haarlemmermeer en omgeving maar mijden, als de ruzie met Poetin nog grotere vormen aanneemt, is het voor Poetin het uitgelezen moment om een bommetje op alle westerse leiders bij elkaar te droppen, al z'n tegenstanders ineens weg. })

heerlijk, ik werk op schiphol, en woon in de h'meer ... ik kan geen kant op :( :')
 
Jouw doel is veiligheid op de motor, niet "met het kennelijk doel herkenning te bemoeilijken of zich onherkenbaar te maken.." dus je mag gewoon rijden.
Dat denk ik ook wel, maar zal een kraker niet ook zeggen dat hij die helm voor de veiligheid op heeft? Of die PLO sjaal voor de warmte?
 
Je kan hier ten minste fijn motor rijden :)

Wij kennen hier geen drempels en stoplichten en file

Nu jij weer :W
Wij hebben geen aardbevingen :) Drempels en file zijn op de motor geen probleem, eerder een uitdaging. En stoplichten, tja, daar kan ik je alleen maar gelijk geven. :r
Anyway non topic, aangezien er al een over is, hij zal zo wel op slot gaan.
 
Wij hebben geen aardbevingen :) Drempels en file zijn op de motor geen probleem, eerder een uitdaging. En stoplichten, tja, daar kan ik je alleen maar gelijk geven. :r
Anyway non topic, aangezien er al een over is, hij zal zo wel op slot gaan.

En die aardbevingen doen geen afbreuk aan het woongenot in Groningen :)
 
jij HOEFT dus ook geen kant op!...
ik moet naar haarlem die twee dagen.....
ik denk dat ik maaar gewoon een fietspad uitkies of zo....
Moet van haarlem naar Hoofddorp, maar ga het wel zien, ben wel benieuwd wat een gekkenhuis het gaat worden eigenlijk.
 
Drempels en file zijn op de motor geen probleem, eerder een uitdaging.

:^

Ik ga elke dag door de Amsterdamse avondspits naar huis, ga ik eraf waar de A4 de A10 wordt en dan dwars door de spits. Ik kan ook tot aan Sloterdijk op de A10 blijven... Dan ben ik 10 minuten eerder thuis (minstens!) maar is gewoon elke dag weer een kick om zo soepel mogelijk door de drukte te vliegen. Gewoon omdat 't kan *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou hier in de bollenstreek wordt het ook niet grappig.
Rij voor de spoedpost maar kunnen geen kant uit.

Stelletje zotten!
Laat ze lekker ergens in de woestijn gaan koffie drinken met zn alle, niet in het veel te drukke randstad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan