Verboden te rijden in de Haarlemmermeer?

even het vuur een beetje aanwakkeren...

Vermist vliegtuig onder vreemde omstandigheden.......

Zou die atoomtop niet een ideaal doelwit zijn voor een vliegtuig vol met explosieven...

misschien zijn ze die nu wel ergens aan het volladen met C4????
 
even het vuur een beetje aanwakkeren...

Vermist vliegtuig onder vreemde omstandigheden.......

Zou die atoomtop niet een ideaal doelwit zijn voor een vliegtuig vol met explosieven...

misschien zijn ze die nu wel ergens aan het volladen met C4????
C4? Benzine werkt net zo goed denk ik..
 
even het vuur een beetje aanwakkeren...

Vermist vliegtuig onder vreemde omstandigheden.......

Zou die atoomtop niet een ideaal doelwit zijn voor een vliegtuig vol met explosieven...

misschien zijn ze die nu wel ergens aan het volladen met C4????


O ja ik had alleen aan verlicht despoot Poetin gedacht, de geloofsfanatici was ik nog even vergeten. Een 777 vol met c4 komt wel aan denk ik :X
 
even het vuur een beetje aanwakkeren...

Vermist vliegtuig onder vreemde omstandigheden.......

Zou die atoomtop niet een ideaal doelwit zijn voor een vliegtuig vol met explosieven...

misschien zijn ze die nu wel ergens aan het volladen met C4????
Aha!

tinfoil-hat.jpg
 
Jouw doel is veiligheid op de motor, niet "met het kennelijk doel herkenning te bemoeilijken of zich onherkenbaar te maken.." dus je mag gewoon rijden.


In films rijden terroristen gewoon zonder helm op, blijkt maar weer:



Mijn God wat was die scéne slecht en ontzettend vermakelijk *O*
 
er staan zelfs hier al borden , bij het uitrijden van de stad.
ik werk momenteel in Delft en
ik zag vanochtend op de A5 een bord staan dat de hele A5 is afgesloten volgende week.
via Schiphol [A4] schijnt ook niet te gaan.

dat geintje van die geile beren [ ze komen nu al callgirls te kort ] zal de economie geen goed doen.

ik denk dat ik ook maar staatshoofd wordt, lekker neuken op kosten van een ander. :P :9
 
er staan zelfs hier al borden , bij het uitrijden van de stad.
ik werk momenteel in Delft en
ik zag vanochtend op de A5 een bord staan dat de hele A5 is afgesloten volgende week.
via Schiphol [A4] schijnt ook niet te gaan.

dat geintje van die geile beren [ ze komen nu al callgirls te kort ] zal de economie geen goed doen.

ik denk dat ik ook maar staatshoofd wordt, lekker geld verneuken van een ander. :P :9
Fix it :+
:X
 
Vannacht een mil. colonne ingehaald die naar het westen ging.
Weet niet wat ze allemaal van plan zijn of verwachten maar er zat een zooitje afweergeschut bij. :X
 
Vast geen goed plan om op het verkeerde moment met je ultra light of cesnna te verdwalen. :X
Het is al in het nieuws geweest, dat er luchtafweer eenheden in de Randstad gestationeerd worden, tijdens de top.
Wat gezien de omvang van het Nederlandse leger inhoudt, dat de rest van Nederland dan niet langer beveiligd wordt. :P
 
Daar heb je er weer 1 die denkt, dat voorbij utrech geen grote plaatsen meer zijn. Randstad denkert.
 
Zin an, hopelijk krijg ik dit weekend me motor draaiend zodat ik deze kansloze TOP dagen op de motor van Alphen naar Nieuw-Vennep kan rijden 'over' de A4 heen, of eronderdoor.

Heerlijk helmpje op, met bivakmuts eronder en een sjaal om me nek dan maar?
 
Vast geen goed plan om op het verkeerde moment met je ultra light of cesnna te verdwalen. :X
Het is al in het nieuws geweest, dat er luchtafweer eenheden in de Randstad gestationeerd worden, tijdens de top.
Wat gezien de omvang van het Nederlandse leger inhoudt, dat de rest van Nederland dan niet langer beveiligd wordt. :P
Alles wat kan vliegen staat een verbod op inde omgeving :Y
Dus ook die UvA drone dingen, de bestuurder ervan zal worden mee genomen naar het bureau
 
Alles wat kan vliegen staat een verbod op inde omgeving :Y
Dus ook die UvA drone dingen, de bestuurder ervan zal worden mee genomen naar het bureau
Zelfs alles wat op afstand bestuurd kan worden (auto's bootjes etc) denk dat je misschien wel even naar een resort op Cuba mag met een oranje dresscode..
 
Aha, verdachte bewegingen...

bewegingen...
ik rijd (en loop) regelmatig langs forum en vredespaleis, soms op rare tijden.
heb ook dat traject van schiphol naar scheveningen af en toe "verkend".
wedden dat ze mn simcard nagetrokken hebben ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan