verbouw BMW R100RT 1979

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem nou deze van mp, niet veel aan gedaan, wel netjes die Gaat zomaar voor 7 á 10k weg naar een popie rijder.
Screenshot_20220508-094457.png
 
Uit ervaring kan ik zeggen dat dat zomaar weggaan voor 7-10k behoorlijk tegenvalt.
 
"Ik ga er niet mee verder aangezien ik het niet vind rijden wat ik verwacht had helaas."
Ik zou dit eruit laten, zet er iets in over de fotoserie van de verbouwing en dat sleutelen leuker is dan rijden. En dat je bezig bent met een nieuw project.


Btw watvond je tegenvallen qua rijden?
 
Laatst bewerkt:
Wel gaaf al die op en aanmerkingen trouwens.
Gelukkig heb ik er helemaal geen verstand van en kan ik er echt wat mee.
Zal alles even afmaken
Niet met 2 personen op gaan zitten
Geen buisdiameter er op maken

Wie weet ga ik hem wel verkopen 8)7*O*:Y
 
Wel gaaf al die op en aanmerkingen trouwens.
Gelukkig heb ik er helemaal geen verstand van en kan ik er echt wat mee.
Zal alles even afmaken
Niet met 2 personen op gaan zitten
Geen buisdiameter er op maken

Wie weet ga ik hem wel verkopen 8)7*O*:Y
Oh`ja ? vind eerst maar eens een gek .B|
 
Dat zit wel goed hoor en is met heel veel kilo’s getest😇
👊
moet je niet testen door er 60 kilo rustig op te zetten, maar door ze erop te laten vallen van tientallen cm's hoog. want dat komt meer overeen met de belasting al rijdend over putten en bulten.
 
moet je niet testen door er 60 kilo rustig op te zetten, maar door ze erop te laten vallen van tientallen cm's hoog. want dat komt meer overeen met de belasting al rijdend over putten en bulten.
60 kg is in mijn ogen niet hel veel

Nogmaals dank voor alle medeleven mensen en ideeën maar zo die is gemaakt is ut vertrouwd
Ben heel gelukkig met vrouw en kinderen en reden verkoop is niet omdat de motor technisch niet goed is.

Alle verdere waarschijnlijk goed bedoelde opmerkingen zal ik ook niet meer op reageren
 
Welkom op MF. De experts kunnen het allemaal via een foto beoordelen achter de pc. Ik ben er mee gestopt met het delen van projecten. Het was ooit een stuk leuker op het forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bovi
Hoe was het ook alweer?

Beauty is in the eye of the beholder.

Wat de 1 spuuglelijk vindt, vindt de ander prachtig.

Gelukkig wel zeg anders wilden we allemaal dezelfde man of vrouw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan