verbouw BMW R100RT 1979

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lagers van nieuw vet voorzien en de voorvork er ingezet.
Het lijkt direct alweer heel anders zo
 

Bijlagen

  • IMG_1844.jpg
    IMG_1844.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 56
  • IMG_1845.jpg
    IMG_1845.jpg
    101,7 KB · Weergaven: 68
  • IMG_1846.jpg
    IMG_1846.jpg
    78,7 KB · Weergaven: 60
kroonplaat is aangepast en ook even gekeken hou de tank er op staat.
Is wel erg breed maar komt wel goed denk ik.
Volgende week de achterbrug er in hoop ik........
 

Bijlagen

  • IMG_1968.jpg
    IMG_1968.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 47
  • IMG_1969.jpg
    IMG_1969.jpg
    80,6 KB · Weergaven: 47
  • IMG_1970.jpg
    IMG_1970.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 44
  • IMG_1971.jpg
    IMG_1971.jpg
    75,9 KB · Weergaven: 46
  • IMG_1972.jpg
    IMG_1972.jpg
    74,9 KB · Weergaven: 51
kroonplaat is aangepast en ook even gekeken hou de tank er op staat.
Is wel erg breed maar komt wel goed denk ik.
Volgende week de achterbrug er in hoop ik........
 
de lasser voor de prolink achteras laat helaas nog even op zich wachten.
Voorkant lijkt al wel erg mooi zo vind ik en de nieuwe remleidingen zullen het ongetwijfeld ook goed gaan doen.
IMG_2034.jpg
 
tis triest en sneu maar de prolink achteras van de GS komt er toch niet in.
Deze kan er helaas niet mooi recht in gezet worden en uit het lood staat ook geen porem.
Dus eerst op zoek naar een andere achteras
 
Er zijn er zat gebouwd met een 1100GS swing arm. Ja, je wielen staan niet in lijn maar daar merk je niets van met rijden.
 
oke, ik verneem dat nu van meer en begin wel te twijfelen nu.
Denk dat ik eerst dit gewoon ga proberen dan, en als ik er mee gereden heb kan ik altijd nog zien of ik origineel ga maken achter.
 
De motor is weer thuis en volgende probleem wat ik mag oplossen is dat de aandrijfas die ik had aan laten passen helaas 5 cm te kort is.
Mooi project en gelukkig geen drukte.....
 

Bijlagen

  • IMG_2145.jpg
    IMG_2145.jpg
    85 KB · Weergaven: 60
  • IMG_2147.jpg
    IMG_2147.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 60
  • IMG_2148.jpg
    IMG_2148.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 55
Heey top en waar is deze te koop dan?
Ik heb de GS as en een oude as los laten halen en dat vierkantje op de GS as laten plaatsen..........
Sjips, als ik dat geweten had
 
verloopstuk is geplaatst alleen moet ik de aandrijfas weer om laten bouwen naar origineel...........tsja, gelukkig geen drukte mee.
Ook aan het kijken waar ik de accu en zekeringkast ga plaatsen, accu waarschijnlijk op plek van luchtfilterhuis, zekeringkast onder de tank denk ik en moet nog een plekje voor de grote bobine hebben.
Kan daar ook wat anders voor in de plaats van deze bobine?
 

Bijlagen

  • IMG_2244.jpg
    IMG_2244.jpg
    61 KB · Weergaven: 34
  • IMG_2245.jpg
    IMG_2245.jpg
    56,3 KB · Weergaven: 32
  • IMG_2246.jpg
    IMG_2246.jpg
    67 KB · Weergaven: 34
  • IMG_2247.jpg
    IMG_2247.jpg
    68,4 KB · Weergaven: 32
Ik zou er gewoon een Japanse bobine met dubbele uitlaat op hangen. Die gele dingen die ze op een Harlie hangen zijn ook populair en die schijnen goed te zijn.

edit, ik bedoel Dyna coil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan