Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kroonplaat is aangepast en ook even gekeken hou de tank er op staat.
Is wel erg breed maar komt wel goed denk ik.
Volgende week de achterbrug er in hoop ik........
kroonplaat is aangepast en ook even gekeken hou de tank er op staat.
Is wel erg breed maar komt wel goed denk ik.
Volgende week de achterbrug er in hoop ik........
de lasser voor de prolink achteras laat helaas nog even op zich wachten.
Voorkant lijkt al wel erg mooi zo vind ik en de nieuwe remleidingen zullen het ongetwijfeld ook goed gaan doen.
tis triest en sneu maar de prolink achteras van de GS komt er toch niet in.
Deze kan er helaas niet mooi recht in gezet worden en uit het lood staat ook geen porem.
Dus eerst op zoek naar een andere achteras
oke, ik verneem dat nu van meer en begin wel te twijfelen nu.
Denk dat ik eerst dit gewoon ga proberen dan, en als ik er mee gereden heb kan ik altijd nog zien of ik origineel ga maken achter.
De motor is weer thuis en volgende probleem wat ik mag oplossen is dat de aandrijfas die ik had aan laten passen helaas 5 cm te kort is.
Mooi project en gelukkig geen drukte.....
Heey top en waar is deze te koop dan?
Ik heb de GS as en een oude as los laten halen en dat vierkantje op de GS as laten plaatsen..........
Sjips, als ik dat geweten had
verloopstuk is geplaatst alleen moet ik de aandrijfas weer om laten bouwen naar origineel...........tsja, gelukkig geen drukte mee.
Ook aan het kijken waar ik de accu en zekeringkast ga plaatsen, accu waarschijnlijk op plek van luchtfilterhuis, zekeringkast onder de tank denk ik en moet nog een plekje voor de grote bobine hebben.
Kan daar ook wat anders voor in de plaats van deze bobine?
Ik zou er gewoon een Japanse bobine met dubbele uitlaat op hangen. Die gele dingen die ze op een Harlie hangen zijn ook populair en die schijnen goed te zijn.