verbouwen ltd 450

Hoi Reib-flip, vooreerst er bestaat niet zoiets als een "Belgische taal" }) , wij spreken Vlaams... en de Walen Frans .... en wij denken dat van jullie ook , leuk accent.... ;)

Bedankt voor de tip..... is er dan een mogelijkheid om die elektra weg te moffelen ??? het lijkt mij niet erg esthetisch... :N

In ieder geval bedankt.... en een toffe Zondag :W
 
Laatst bewerkt:
Als je dus een korter zadel erop zet (savage) krijg je wat electra in zicht die vast zit op je spatbord. Opzich is er ruimte zat boven op je accu. Zou kunnen overwegen om het hier neer te zetten. Moet je alleen uitkijken hoe je uitkomt met je zadel.

Bij mijn ltd lag het los op de accu, omdat ik te lui was om er wat meer moeite voor te doen. Nu zou ik kiezen om het electra wat er zit op een plaatstaal te zetten en die tussen je frame op je accu te monteren. Dan zie je er natuurlijk niks van. Helemaal als je zelf je zadel maakt ben je veeel vrijer met hoe je het doet.
 
Ik heb het originele zadel ingekort en opnieuw bekleed. Staat ergens in mijn Kawa 454 LTD topic. De electra kun je allemaal er onder kwijt.
 
hey Jongens , bedankt allemaal voor de tips *D .... Patman, , ik ben even gaan kijken op je topic en ik denk dat ik me daaraan ga wagen , gewoon inkorten.... misschien later dan eens laten herbekleden... als de fondsen gunstiger zijn , het zal toch allemaal in het nieuwe jaar moeten gebeuren, het word ontzettend druk de komende maand op het werk , ik ben nl. slager .... de feestdis... :9~ daarna kan ik mijn overuren recupereren *O* ..... tot binnenkort en zodra hij hier staat , maak Ik wat foto's .... :W *O*
 
anders zie ik het zo ook wel zitten , maar welk zadel is dit, en heb de indruk dat er een andere fender op staat... :]
full
 
HARTELIJK BEDANKT !!!! DAT LIJKT MIJ EEN HEEL GOED FORUM VOOR LTD 454 ...... je kan er heel wat opsteken , ...... tof dat jullie zo behulpzaam zijn .... morgen mijn plaat halen en zaterdag mijn fiets ....

tot gauw iedereen...
 
ok jongens , nog 1 nachtje slapen.... heb mijn verzekering en mijn plaat .... ook een nieuwe batterij , hopelijk krijgen we hem aan de praat ...... morgenavond meer nieuws , en zondag maak ik dan wel enkele fotootjes om te posten :9~ :]
 
anders zie ik het zo ook wel zitten , maar welk zadel is dit, en heb de indruk dat er een andere fender op staat... :] [afbeelding]
Hoi,Kun je mij ook vertellen welk zadel dit is en het duo zadel vastzit etc. Wil dit graag overnemen voor mijn 454ltd. Graag een reactie b.v.d.
Harrie
 
ok jongens , nog 1 nachtje slapen.... heb mijn verzekering en mijn plaat .... ook een nieuwe batterij , hopelijk krijgen we hem aan de praat ...... morgenavond meer nieuws , en zondag maak ik dan wel enkele fotootjes om te posten :9~ :]


En zijn de foto's gelukt??
 
Hoi,Kun je mij ook vertellen welk zadel dit is en het duo zadel vastzit etc. Wil dit graag overnemen voor mijn 454ltd. Graag een reactie b.v.d.
Harrie

Lijkt mij een Dragstar zadel...

Je kunt ook een Suzuki Savage zadel nemen, past ook, incl het achterzitje. Kijk maar eens op het forum wat hierboven gelinkt word...
 
Ene even rondzoeken op het mf. Vind je ook nog wel wat tips gok ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan