verbouwen ltd 450

titus179

MF'er
31 okt 2009
52
0
mijn naam is martyn ik ga voor de 1 keer een motor verbouwen
ik ga jullie zeker op de hoogte houden ik maak zo snel mogelijk fotos
hoe die er nu uit ziet en het zich veder ontwikeld sugesties en opmerkingen zijn altijd welkom
 
Leuk weer een verbouwde LTD! maare... eerste sugestie, Foto's!!! ;)

Jij had een ander achterkantje gekocht toch? waar had je die vandaan gehaald?
 
via marktplaats moet alleen nog even kijken voor een andere uitlaat kijken deze is lek
 
full

full

full
 
ligt lekker uit elkaar ;) check is bij elmo's place. Daar hebben ze volgens mij savage schokdempers liggen. Ben beniewt hoe die kentekenplaathouder eruit ziet alstie klaar is!
 
ja dat ligt hij zeker pak het gelijk goed aan hahaha moet nog veel meer van af maar stap voor stap ben nog ff aan het kijken voor en leuk lampje stuurtje komt deze week terug en dan aan komend weekend naar a.dam weekendje naar me schoonvader die wist ook nog wel een goed koop zaakje te zitten ff inkopen doen alleen even kijken wat ik met me km teller doe en de veren die moeten er zeker wel af geen gezicht zo hoog :+ ;)
 
Ik hoop toch echt dat je dat ding wat laat zakken?

:^

Een side-mount is m.i. toch bedoelt om je kontje 'clean' te houden.
Als je hem zo hoog zet, is het fraaier om je plaat gewoon op zijn oude plaats te houden. Nu staat het een beetje "raar" :?
 
ik was al bezig met een ontwerp om me kenteken plaat op een mooie hoogt te zetten dit was gewoon om uit te proberen of het staat of niet maak overal fotos van om ontwerpen te maken
 
ik kan hem links wel kwijt maar dan zit ik weer met ome agent kwa flitsen
 
Ik heb de mijne laten zakken door niewe schoks te kopen bij Motozoom (louis.de kan ook,iets goedkoper). Waren 60 euro nieuw en zijn lekker laag (28cm)

Sidemount had ik achter de moer van de achteras vastgezet, staat veel mooier. Met de uitlaat gaat goed
 
Kan indd ook. Ik had mijne aan de bout... uuh in het het dik gelaste stuk, knik frame. :? Maar stond behoorlijk schuin en motor was flink verlaagd met savage veren. Daardoor keek je er misschien anders tegen aan. Denk dat als het een minder ''lomp'' onderdeel is en je hebt je achterkantje etc erop, het ook al wat meevalt. Zou je btw ook niet eerst je kont enz fiksen? en dan je kentekenplaat hier op afstemmen?

Ik heb zelf ook zitten kijken voor de vering van de louis.de (flink goedkoper dan motozoom) ene heb voor de zekerheid (ivm kwalieit) toch de savage veren genomen.
 
Vind het nu wel jammer dat ik zelf geen klus LTD meer heb ;) M'n knutsel ideeen :+ kriebelen toch wel een beetje...
 
hahaha het is super leuk om ermee bezig tezijn ik heb de kentekenhouder gemaakt om tekijken hoe en wat heb toch materiaal genoeg achterkant heb ik zover klaar moet allen wachten op me veren heb een maatje bij een motorsloop die gaat savage veren voor me achterhouden krijgt vaak nieuw spul binnen uitlaatje kijkt hij morgen ff naar deze week weinig tijd om te sleutelen de vrouw moet de hele week werken als me dochter wat ouder is kan ze papa helpen
 
Oew altijd handig! Ben erg benieuwt ;). Altijd leuk hoor als mensen je helpen met knutselen, biertje der bij *D ! Kheb wel eens met z'n 5en geprobeert wat te doen, kwamen uit eindelijk niet verder dannne... tja... wat drinken _O-

Ik ben aan het knutselen geslagen aan m'n gsx-r uit 89. Dusse... als die maat van jou nog wat spullen heeft voor een gsx-r, ik ben 1 en al oor ;)
 
dat is het probleem als we aan het knutselen raken dan is het eerst 1 biertje en voor dat je het weet is het kratje leeg en ben je 5 schoevjes veder zo maar gezegt ik zal het wel is voor je vragen maar nou weet ik nog niet helemaal wat ik met me kentekn zou doen of terug op de plek of aan de zij kant :?
 
uum, ik zou hem aan de zij kant doen, maar eerst de achterkant maken zoals je wilt en de plaat daar op aanpassen. Denk dat je zo het mooiste resultaat krijgt.
 
dan neem ik die tip graag aan wat voor achter spartbord heb jij gebruikt voor je ltd heb nu die ik van martplaats heb af gehaald in een punt laten lopen zal morgen ff fotos maken
 
Pff, weet niet wat dat was;) gewoon gekeken wat de breedte was en toen op lengte gemaakt. Het is toch een beetje geluk hebben denk ik.
 
Hoi iedereen , Ik ben Patrick en ben nieuw hier , heb zopas mijn eerste motor aangeschaft, een ltd 454.... 13600 miles op de teller .... graag zou ik er een mono zadel opzetten .. iemand een idee ??? kan dat zomaar ?? Ik ken er eigenlijk niet zoveel van ...... ook heb ik nieuwe pinklichten nodig omdat de rubbers helemaal " verdord" zijn en daardoor hangen die daar maar .... waar vind ik die niet te duur ???

dank bij voorbaat aan iedereen die me kan raad geven .... :) :]
 
:} Leuk accentje dat belgisch ;) Maar... je zou kunnen proberen om via een motorsloop nieuwe knipperlicht rubbers te krijgen.

Ik geloof dat het zadel van een savage 1-1 past op de ltd. En anders bestaat er altijd nog iets als glasvezel, kan je zelf aan het knutselen.

Er komt alleen wel wat electra zichbaar te zitten als je er een korter zadeltje op zet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan