verbouwen of zo laten?

17 aug 2005
197
0
Stein
hallo mensen,

ik zit in een beetje dilemma :P

ik heb dus deze honda xl 600 rm die ik wilde verkopen en een 4 cilinder ervoor wilde halen.

maar ik heb toch gemerkt dat een 1 cilinder echt mijn ding is.
alleen is toch een beetje supermotard naar mijn mening altijd best prijzig. en aangezien ik net klaar ben met school heb ik niet veel geld.

daarom dacht ik mischien om mijn eigen 1 cilinder te verbouwen naar iets toch wat "stoerders" alleen staat deze motor nog best redelijk goed in zijn lak en vind ik het aan de andere kant toch wat zonde.

graag jullie mening hierover :W wat te doen.

een maat van mij spuit zelf in een loods met de compressor dus dat valt goedkoop uit. ik dacht om hem toch cheap en leuk te maken. zoals ufo/acerbis etc. kapje. spits achterspatbordje, ander voorspatbordje, helemaal hooglans zwart spuiten behalve achterbrug en velgen voorvork etc.

maar nogmaals jullie mening erover :Y

foto's

pict0131xx5.jpg


[imf]http://img54.imageshack.us/img54/5725/pict0039resize6dt.jpg[/img]

image00105yg9.jpg
 
bespaar je de kosten van die andere plastic prul enz

koop met dat geld een setje gs500 velgen of andere cheap ass 17" velgen

daarvan heb je veel meer rijplezier
 
bespaar je de kosten van die andere plastic prul enz

koop met dat geld een setje gs500 velgen of andere cheap ass 17" velgen

daarvan heb je veel meer rijplezier

:^

Van een ander kleurtje rijdt hij echt niet beter. Lekker 17" eronder, misschien voorrem aanpassen en rijden maar!!
 
Leuke fiets toch? Als je vooral weg rijdt kan je wel zoals vermeld van die SM velgies eronder hangen met straatbanden.

Als die bovenste recent is, graag z.s.m. je KM teller kabel weer aansluiten voor hij zich in je spaken nesteld met 100 per uur! Just a tip.

Arme studenten en ex studenten onder ons! Wat hebben we het slecht met een motor in de schuur, en in mijn geval een auto op het pad _O-

edit: ik vind hem zo dus ook zeker leuk hoor!
 
is een recente foto. de binnenkabel was geknapt is maar is al gemaakt hoor.

wat kan er gevraagd worden voor zon setje gs500 velgen of dergelijke met remmerij.

moeten natuurlijk ook nog afstands bussen voor gedraaid worden..
 
Leuke fiets. :Y

Ik heb voor 60 euro nog wel een setje GPZ600 velgen liggen.
Misschien passen die er wel in. :?

full


Was voor mijn motor net ff te breed aan de achterkant. O-)
GS500 velgen maak je meer kans, maar kosten 3 keer zoveel.
Voordeel is wel ook de enkele schijf voor. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan