verbouwing bandit 1200

ziet er tot nu toe heel mooi uit hoor.mooi t-stuk heb je er ook in!
vind het aleen jammer van de tank die er op komt,maar ja wie ben ik.
ga zo door ! en foto's posten he.
 
ziet er wel cool uit.
ik zal het totaal erdaags wel zien hoe hij geworden is.
by the way, weet toevallig iemand welke achterbruggen met 'brace' er makkelijk pas te maken zijn voor een bandit 1200 bj 1999.

dacht zelf aan een achterbrug van een gsxr1000 k1 k2 of weten jullie wat meer hierover.
zou ook bij jou motor cool staan een dikke achterbrug.
succes verder,
greats ray
 
voilla nog geen 2 dagen terug van huwelijksreis en al wat stukken bij gehaald bij de spuiter. dit zal waarschijnlijk 1 van de struikelblokken voor meerdere sf fans worden, op foto lijkt het totaal niet op het echte maar dat maakt het net zo fijn voor die die het dan wel in het echt gezien gaan hebben. zal hiermee veel rare gezichten trekken maar het is mijn bike en ik vind het vet.

(Afbeelding)


graag wel indien je voorstellen ivm iets van airbrush op de tank. ontbreekt iets maar weet niet wat.
vind je tank wel tof jammer dat ut geen functie heeft maja het oog wil ook wat,makkelijk om wat aan vast te maken voor op vakanie eej we hebben een functie ,mooie tank man en ook zo praktisch *O*
 
motor ondertussen kleppen gestelt en dicht gedraaid. eerste plan was ook gsxr steppy's te monteren had er zelfs al platen voor laten frezen om ze instelbaar te monteren op de standaard bandit plaats maar omwille van de kleur die moeilijk aan te passen is van die rem schakel set heb ik maar besloten een gefreesde set te bestellen. het is die van "gilles tuning" geworden in het goud. ben benieuwd, met 470 euro als kosten plaatje mag het al wel goed materiaal zijn hé.
nog enkele stukken waar ik op moet wachten van suzuki die enkel special order only waren en zodra de motor draait weg brengen voor de uitlaat. zal morgen weer wat foto's nemen en posten.
 
tussendoor iedereen maar wat op mijn rommelige garage laten zien se. hihi langzaam maar zeker boeken we vooruitgang. het duurde wat langer dan gepland maar ja komt wel goed. ondertussen lampenhouders ook binnen nu nog laten aanpassen en anodiseren.

bike2.jpg


BIKE1.jpg
 
ondertussen carbs erop staan, en wat nieuwe spullen binnen gekregen het wachten op die spullen duurt vaak veeeeeeel te lang maar hoe meer ik monteer hoe meer ik denk dat ik goed bezig ben :) hier nog wat foto's ter vermaak. ze zijn wel niet zo zuiver maar die volgen wel.

100_1152.jpg


100_1146.jpg
 
ondertussen carbs erop staan, en wat nieuwe spullen binnen gekregen het wachten op die spullen duurt vaak veeeeeeel te lang maar hoe meer ik monteer hoe meer ik denk dat ik goed bezig ben :) hier nog wat foto's ter vermaak. ze zijn wel niet zo zuiver maar die volgen wel.

(Afbeelding)

(Afbeelding)
He die ketting spanners vind ik echt mooi, zijn die niet van gilles of zo ?
Dacht wel dat ze prijzig waren niet ?
 
He die ketting spanners vind ik echt mooi, zijn die niet van gilles of zo ?
Dacht wel dat ze prijzig waren niet ?

zijn idd nogal prijzig maar ja, wat noemt men uiteindelijk prijzig, alles wat ik aan het doen met die bike is NIET nodig. wil zeggen dat is allemaal eigen zin en idee waar maken. en dan moet je bepalen of je het simpel houd of all the way gaat gaat, ik heb het simpel gehouden :P
 
weer al veel te lang geleden maar begint schot in de zaak te komen hier ondertussen al wat beelden van nieuw besteld materiaal.

akra2.jpg

MCM.jpg
 
Die teller is echt :9~ :9~ :9~ :9~ Wat, waar, hoe, hoeveel en wanneer kun je die bestellen?
Die demper is trouwens ook mooi :}


komt vanbij MGM in duitsland die hebben een paar mooi dingen hoor. en echt tevreden van hun service heb al meerdere dingen laten afkomen van bij hun.
 
zodra hij "bijna" helemaal in elkaar steekt zal ik nog wat pics posten, questi wat spanning erin te houden.

schijven zouden onderweg zijn heb ik vernomen, de importeur heeft ze gedémonteerd en opgestuurd voor annodisatie waarna montage en verzending naar mij. dit om iets uniek te hebben hé wat nog niet en ook niet vlug nog gedaan zal worden.

uitlaat ja dat is afwachten tot hij hier is om de zaag er al in te zetten en passend te maken, omdat dit type demper niet verkrijgbaar is voor de bandit zal ik dat zelf moeten maken. ook komt rond de collector en andere zichtbare inox pijpen heat wrap om het geheel wat donkerder te maken.

de elektr. vorderd ook goed maar moet nog montage plaat voor onder zader maken en hiervoor heb ik eerst zadel terug nodig omdat ik niet weet hoe hoog ik juist kan gaan. dat zadel is normaal einde deze week binnen en dan zien we wel hé wat het brengen zal.

tandwiel voor en achter zijn ook binnen samen met de ketting maar denk dat als laatste te monteren.

vandaag koplamp met de goede beugels gemonteerd en een houder voor de km teller laten frezen zodat we een beetje vooruitgang boeken.

rem en koppelingsleidingen zijn besteld maar in 1e instantie al verkeerd geleverd dus opnieuw terug gestuurd en wachten op de goede. zal wel 2 weken duren.

nu alleen nog 2 dingen laten lakken en dan kan ik beginnen als ik alles heb te monteren en hopenlijk rijd hij zo goed als hij eruitziet hé. beugel voor ophanging uitlaat zal ik ook nog moeten zoeken omdat aan mijn rear pootjes geen voorziening hiervoor is maar dat lossen we wel op.
 
Leuke bike, idd heeel wat anders dan de meeste.

Ik zag die tank en dacht, dit is de eerste die ik zie met LOVEHANDLE'S _O-

Suc6 met bouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan