Verbouwing CB1300: TechnoGremlin goes extreme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis wel niet mijn Topic, maar hier mijn X met kartonnen kontje.
Is volgende week van RVS :9~
Grtz
Ik vindt dat nieuwe kontje mooier worden dan toen die gewoon zo 'afgekort' was 8-)

Kan nog zijn dat ik bij mij de boel ook ga inkorten, maar ik ben ook praktisch ingesteld en het moet wel een motor blijven om gewoon lekker mee op pad te gaan. Punt is dus dat er nu 12 liter bergruimte onder het zadel zit en als ik de boel echt ga inkorten dan moet ik ook de bak eronder aan gaan pakken. Heb ik op dit moment iig nog ff geen zin in.

Ik heb alleen wel al een mooi kort kontje op marktplaats gezien dus maar ff fotosoepen hoe dat zou staan. Je weet maar nooit :+

als je pazzo/titax/crg's wil moet je maar ff roepen ....

zijn ze in ieder geval goedkoper dan 200 euro ;)


no offence erik !!
Hey Acura, daar gaan we het dan nog wel ff over hebben binnenkort. Eerst ff kijken wat een nieuwe originele hendel kost, want die vindt ik ook gewoon wel mooi (is ook verstelbaar). Maar ik vindt eventueel van die kortere hendeltjes wel gaaf ;)
 
Jonge blijf dit topic volgen Techno,weet niet of die hendels van de hornet 900 de originele
.
passen bij de cb 1300,anders mag je ze hebben van mij.
Als je interesse hebt,hoor ik dat wel.

Groetjes Joep.
 
Laatst bewerkt:
Jonge blijf dit topic volgen Techno,weet niet of die hendels van de hornet 900 de originele
.
passen bij de cb 1300,anders mag je ze hebben van mij.
Als je interesse hebt,hoor ik dat wel.

Groetjes Joep.
Hey Joep, bedankt voor het aanbod. Zijn die ook verstelbaar dan? Ik zal eens ff uitzoeken of die passen, zo ja dan houdt ik mij zeker aanbevolen want dat spaart weer wat euries uit (enne, voor niks hoeft ook niet hoor, we spreken dan wel wat af).

Zit er ook niet mee gaan gewoon naar Kalsbeek :)
Sorry Erik, was van mij ook maar een geintje. Als (en ik zeg dus ... als) er bij mij andere hendels op komen dan worden het van die korte.
 
180 urrie is toch goedkoper O-)

Doe eens een piccie van CRG's :?

Heb je ook radiale spulletjes? :9~~

crg's waren er al voor dat pazzo ze ging namaken ...
wat titax vervolgens ook weer heeft gedaan ;)

full


en dan zijn er nog ASV's maar die zien er net weer
iets anders uit :+
 
Wat het kontje betreft, ik vindt het origineel wel gewoon mooi staan dus ik ga in eerste instantie ff op zoek naar een mooie passende seatcowl. Als ik die niet kan vinden dan is dit nog een optie (volledig vervangend enkelzits zadel):

gimbelcb1300soloseat.jpg


... maar ben er nog niet uit of ik die nou mooi vindt of niet. De volgende optie is dan zelf een compleet kontje met zadel bouwen, uitgaande van het origineel. Is wel een berg werk maar levert wsl wel het mooiste resultaat op.
 
Ik kwam trouwens op de website van de fabrikant van mijn dashboard ook nog iets anders tegen:

8tlsps2.jpg


Dit is wat mij betreft wel de absolute uber-gadget: powered gearshifter! oftewel, je schakelpedaal vervangen voor twee knopjes op je stuur, a-la flippers in een supercar :9~

Kost wel ongeveer 600,- euro dus voorlopig maar ff op het 'verlanglijstje voor later' parkeren.
 
Ik kwam trouwens op de website van de fabrikant van mijn dashboard ook nog iets anders tegen:

[afbeelding]

Dit is wat mij betreft wel de absolute uber-gadget: powered gearshifter! oftewel, je schakelpedaal vervangen voor twee knopjes op je stuur, a-la flippers in een supercar :9~

Kost wel ongeveer 600,- euro dus voorlopig maar ff op het 'verlanglijstje voor later' parkeren.


:9~ Wohw dat is egg uber geil! heb ff geschekt,alleen de remhendel is
verstelbaar,koppeling niet.Bij de jouwe wel dacht ik.

Joeps
 
Ik kwam trouwens op de website van de fabrikant van mijn dashboard ook nog iets anders tegen:

[afbeelding]

Dit is wat mij betreft wel de absolute uber-gadget: powered gearshifter! oftewel, je schakelpedaal vervangen voor twee knopjes op je stuur, a-la flippers in een supercar :9~

Kost wel ongeveer 600,- euro dus voorlopig maar ff op het 'verlanglijstje voor later' parkeren.


Das vet :}
 
zal ik je eens helpen van je geld af te komen :
Tja, allemaal leuk spul natuurlijk, maar....

- hendels zijn imitatiespul en NIET verstelbaar
- achterlichten vindt ik niet mooi, ben WEL op zoek naar iets met pinkers er in :Y
- als er een hugger onder komt dan wsl van pyramid
- grillguards vindt ik meer 'cruiser' dan 'racey'... als je snapt wat ik bedoel 8-)
- ik had er al andere spiegels van Agila op zitten, eentje beschadigd is al nieuw besteld

Maar aangezien jij de meester van het ebay zoeken bent mag je voor mij wel kijken voor een enkel-zits alternatief; seatcowl, enkel-zits zadel of compleet kontje met zadel.
 
Tja, allemaal leuk spul natuurlijk, maar....

- hendels zijn imitatiespul en NIET verstelbaar
- achterlichten vindt ik niet mooi, ben WEL op zoek naar iets met pinkers er in :Y
- als er een hugger onder komt dan wsl van pyramid
- grillguards vindt ik meer 'cruiser' dan 'racey'... als je snapt wat ik bedoel 8-)
- ik had er al andere spiegels van Agila op zitten, eentje beschadigd is al nieuw besteld

Maar aangezien jij de meester van het ebay zoeken bent mag je voor mij wel kijken voor een enkel-zits alternatief; seatcowl, enkel-zits zadel of compleet kontje met zadel.


cowl :

http://cgi.ebay.de/HONDA-CB-1300-SC...ptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item5acffec74a

undertail (al denk k nie dat die past)

http://cgi.ebay.de/Heck-Innenverkle...ptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item3ef9953b4d

hendels

http://cgi.ebay.de/Bremshebel-oder-...ptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item35a3e7eb67

da wast weer even :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Die afgebeeld is past in ieder geval niet want dat is helemaal geen CB1300 zadel/kont die daar staat. Ik zoek me verloren naar een afbeelding van een ECHTE CB1300 seatcowl. Motoparts heeft er ook een, maar staat ook geen afbeelding bij. Ga ik komende week even over bellen.
undertail (al denk k nie dat die past)
Die past wel, is van Gimbell waar ook die single-seat die ik heb gepost van is.
Ja, dan is gewoon een originele bestellen bij MT al goedkoper :+

Maar evengoed bedankt voor het zoeken. Het valt niet echt mee om goed aftermarket spul voor een CB1300 te vinden, blijkbaar is er niet zo veel. Komt natuurlijk omdat zo'n CB1300 van zichzelf al zo'n mooie motor is 8-)
 
Om het topic verder compleet te maken (alle info lekker bij elkaar), dit is de Bimota paintjob die model staat voor wat ik op mijn CB wil gaan doen:

bimotadb7viamaggioxxx.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan