Verbouwing Gsx-r 750w

Zo net het hel forum doorgelezen. Tjonge wat een werk en wat een onverwacht einde...
Ben er begin dez zomer ook zelf afgevallen maar wat ik dan niet kan begrijpen dat zo'n motorfan er niet weer opstapt.
Dat vertrouwen moet eerst weer groeien. Ook bij mij. Na de hele zomer :] gaat het nu wel weer.

Je moet die motor gewoon weer zelf opknappen! en er zelf weer mee rijden! En al helemaal voor die prijs (veel te weinig) dus waarschijnlijk heb je 'm ook al verkocht. Maar goed wou 't toch ff gezegt hebben.

voor je topic de foto's en je mooie motor voor de crash:
:} :} :} :}
 
The same here.. Denk ik ff lekker een topic te lezen over een verbouwing..zie ik ineens die foto's van na je val..Damn! :( Maar is het idd geen idee om alleen een ( het ) stuurkuipje te monteren en een breed stuur..dan ben je waarschijnlijk redelijk snel klaar..maar niet rijden :?
Tsss..kom op hey! *D :] Ohja, en van de kuipdelen een onderkuipje maken.. ;)
 
ik leef met je mee!
wat zonde van z'n mooie motor ;(

ik heb nog niet zo heel lang geleden ook een ongelukje gehad met een bmw e46 (318i) SORRY het is een auto!
die zat ook goed in elkaar maar gelijk weer rijden en vooral met een motor!
het zit in je en het blijft in je.
 
Via wat zoeken op dit forum kwam ik op deze topic terecht en tot mijn verbazing zie ik dat ik dus de huidige eigenaar ben van deze motor! Ondertussen heeft hij een gedaantewisseling gehad (althans, de voorkant).

Foto-YSHNNCZZ-D.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan