Verbouwing Gsx-r 750w

Speedrider

Die hard MF'er
16 nov 2002
984
0
Middelharnis
Ik weet niet in welke catagorie het thuis hoort, heb deze maar genomen...
Ik ben sinds kort begonnen met een serieuze verbouwing van mn gixxer.
Het is een 750 uit 92. Heb ooit een doos met kappen gekocht, waarmee ik aan de slag ben gegaan. Ben 2 weekjes begonnen met de topkuip, ik doe het af en toe eens wanneer ik een uurtje over heb, en tot nu toe moet ik zeggen dat het allemaal echt reuze meevalt.
Als eerste een foto van de topkuip zoals hij was...
full
 
Het parkeerlichtje als eerste dichtgemaakt, dit gat heb ik opgevuld door hetzelfde kunststof te gebruiken en met de soldeerbout aan elkaar te smelten.
Het stuk plastic heb ik gehaald uit een kapot spatbord welke ik had liggen.
full

hier dus het spatbord, de poot die daar afgezaagd naast ligt ging 'opvulling' worden.
 
het verbaasde mij dat dit zo makkelijk ging. Met totaal een uurtje geknutsel had ik dit al bereikt:
full

trots dat ik was :)
 
Op deze manier passend gemaakt:
full

trouwens ook nog moeten verhitten en in gebogen toestand koud laten worden omdat de ronding nog niet voldoende was.
 
en even de lamp erachter gehouden voor de foto.
Mn eerste indruk is goed, alleen moet de lamp wel wat minder diep komen te liggen, dus dat ga ik morgen aanpassen.
full
 
en nu ga ik er nog een lamp boven knallen.
Alleen is de vraag, hoever erboven?
Vandaar deze fototjes op een rij... laat maar weten welke jullie zouden kiezen!
full
 
ik zou voor de 2e foto gaan, de lampen een stukje uit elkaar dus.
leuk projektje wel, maar hoeveel dagen ben je nog high geweest van die verbrande kunststof lucht?

blijven posten, ben zeer benieuwd.

groetjes Bb
 
hmmm, allemaal verschillende smaken...
ikzelf vind de middelste toch wel het mooiste.
En inderdaad heb ik wel gedacht aan 3 lampen, maar ook aan 1 grotere samen met 1 kleinere.
Verder lijkt me dat idee met die ogen ook wel gaaf, ik zou dan alleen reptielenogen nemen... ;)
En inderdaad, die lucht moet je niet teveel inademen nee :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan