Verbouwing kawasaki zxr 750 h1

jeroen18kampman

Die hard MF'er
18 apr 2006
659
0
emmen
Hallo allemaal

Toen ik via mijn buurjongen het kawavirus te pakken kreeg kon ik niet wachten totdat ik eindelijk 21 zou zijn.
Ben gelijk begonnen voor mijn rijbewijs en heb gelukkig alles in 1 keer kunnen halen.
Nog voordat ik mijn rijbewijs had kocht ik mijn grote liefde. Het werd een kawasaki zxr 750 uit 1990 het ging hier om een overjarig h1 model.
Ik was helemaal verliefd.


DINGEN DIE REEDS VERANDERD ZIJN:
-Stalen remleidingen.
-Stalen draad rond de rubberen buizen.
-Afdekkapje voor de duozit.
-Viper sportdemper.
-Kentekenplaat verlichting gedemonteerd en kenteken hoger geplaatst.


Zoals ik al vertelde heeft mijn buurjongen ook een kawasaki zxr.
Hij heeft twee motoren 1 motor voor dagelijks gebruik en een motor die hij aan het verbouwen is.
Mijn buurjongen is hier beter bekend als darkness.
Nu waren we een week geleden in de gelegenheid om een motor in onderdelen te kopen die nog een aantal leuke extra's had.
Dankzij de verbouwingen van mijn buurjongen aan zijn motor heeft hij mij ook weten te prikkelen.



Het eerste grote project voor mijn zxr 750 is in aantocht.
-Allereerst worden de standaard rode velgen vervangen voor rode velgen met een gepolijste rand.

-En daarna word de voorvering veranderd. Deze zxr 750 h1 krijgt een upsd voorvork.

In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden van de veranderingen aan de motor.
Tevens zal ik jullie voorzien van vele foto's :}

Dit was mijn bike toen ik hem kreeg
full
.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding, en elk vogeltje zingt zoals het gebekt is zeg maar. Maar persoonlijk zou ik zo'n nette H1 niet teveel verbouwen, of althans zorgen dat ie weer terug kan naar origineel. Dit is een (neo-)klassieker in wording. :}
 
Vraagje, wat voor staaldraad heb je gebruikt om de rubber buizen? Ben zelf nml ook naar zoiets op zoek. :Y
 
En dan, om voor nu af te sluiten.

Een foto van de motoren uit de buurt.

De blauwe is van mijn buurjongen aka darkness
De rood grijs zwarte van mij
De motor die uit verschillende kappen bestaat is van een kennis van ons uit de buurt.

full
 
Laatst bewerkt:
hehehe hey buurjong!!

kijk eens aan jij ook hier hahah


leuke fotos man


ventje die gepolijste wielen gaan echt gaaf lijken
en dan nog dat USDtje er in ..
 
Gaaf ding, en elk vogeltje zingt zoals het gebekt is zeg maar. Maar persoonlijk zou ik zo'n nette H1 niet teveel verbouwen, of althans zorgen dat ie weer terug kan naar origineel. Dit is een (neo-)klassieker in wording. :}


alles zal weer terug naar origineel kunnen
 
Hey bedankt voor je reactie
Geen idee nog eigenlijk.

Heb er wel over na zitten denken.

Ik zou lekker de oude erin houden :P ... mooie dubbele brug :9~ .


Nog een idee om de kont op te hogen? Heb ik destijds ook gedaan bij mijn gixxer staat weer een heel stuk beter en het stuurt ook lekkerder :Y


Standaard
bikepics-19740-full.jpg
 
Laatst bewerkt:
heb zelf ook nog wat fototjes 8-)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/410194/894f9dd4217b8a4c05d6e1141be37050 (SP_A0031.JPG)​
 
Leuk gedaan met dat kontje op die Gixxer

hoe heb je het gedaan
met risers

Idd riser's. Op maat laten maken. Bij MDI kon ik alleen een riser kopen waarbij de kont 3.5 cm omhoog ging. Met deze risers komt hij 7cm omhoog icm met de GSXR 2004 achterschokbreker die ik erin heb gezet is hij nu 10cm hoger als normaal :P

Motor heb ik laten spuiten, daarna stickers geplakt en daarna terug naar de spuiter voor een laklag *D


Wat moet die R6 opel trouwens op de foto :(

:+ :P
 
Wat moet die R6 opel trouwens op de foto :(

:+ :P

tja.. helaas heeft niet iedereeen uit het vriendenclubje een ZXR
dus zitten er 2 R6jes bij.. maar zijn fijne fietsjes hoor
maar doe mij maar z'n heerlijke robuste en stugge kwaak ZXR.
en r6 vind ik veel te fietserig ..
 
De bike is klaar
De andere velgen zitten eronder met nieuwe bridgestone banden
En de usd voorvork zit in een H1
Het was even doorbijten maar het is gelukt.
Hierbij een paar foto's
Tevens nog veel onderdelen van zxr liggen dus ben je nog iets nodig mail me maar.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan