Verbouwing vfr400r (nc30)

woensdag krijg ik mijn andere bike!!!! *O* *O*
he mensen deze mooie fiets is te koop niemand interesse? -O-
 
TE KOOP ,Betsie ;(

Wie o wie vind deze fiets helemaal geweldig en zou hem graag in zijn/haar bezit willen hebben? Kom haar dan halen kosten 2500 euries(dit is echt de laagste prijs),Betsie staat te pringen en er komt maar niemand :N . En ze wil zo graag een nieuwe baas die wel goed met haar overweg kan :Y . Nou kom op wie o wie ???
Betsie wacht op jou :Y
 
TE KOOP ,Betsie ;(

Wie o wie vind deze fiets helemaal geweldig en zou hem graag in zijn/haar bezit willen hebben? Kom haar dan halen kosten 2500 euries(dit is echt de laagste prijs),Betsie staat te pringen en er komt maar niemand :N . En ze wil zo graag een nieuwe baas die wel goed met haar overweg kan :Y . Nou kom op wie o wie ???
Betsie wacht op jou :Y
tis idd jammer...
voor dit mooie beesie is er toch wel iemand?
btw wanneer komen jullie de DUC showen *D
 
TE KOOP ,Betsie ;(

Wie o wie vind deze fiets helemaal geweldig en zou hem graag in zijn/haar bezit willen hebben? Kom haar dan halen kosten 2500 euries(dit is echt de laagste prijs),Betsie staat te pringen en er komt maar niemand :N . En ze wil zo graag een nieuwe baas die wel goed met haar overweg kan :Y . Nou kom op wie o wie ???
Betsie wacht op jou :Y
misschien beter een nieuw tekoop topic starten?
niemand die zo door heeft dat hij te koop is toch :?
 
nu we een dag terug gaan in de tijd.....is de duc er nog wel? _O-
ja hoor kom binnenkort wel even langs !!! maar als je me aan hoort komen blijf dan nog maar gerust op de bank zitten hoor duurt dan ong nog 10 minuten voor ik er ben!! O-) _O-
 
ja hoor kom binnenkort wel even langs !!! maar als je me aan hoort komen blijf dan nog maar gerust op de bank zitten hoor duurt dan ong nog 10 minuten voor ik er ben!! O-) _O-
ah dan hebben we dus tijd om gebaksbordjes klaar te zetten ( die je verleden keer mee hebt genomen zijn goed hoor *O* )
 
Terug
Bovenaan Onderaan