Verbouwing Yamaha FJ; goed gelukt?

Rapportcijfer:

• 10

Stemmen: 16 19,3%
  • 8

Stemmen: 7 8,4%
  • 6

Stemmen: 7 8,4%
  • 4

Stemmen: 3 3,6%
  • 2

Stemmen: 2 2,4%
  • 1

Stemmen: 48 57,8%

• Totaal aantal stemmers
    83

De Highlander

MF veteraan
5 sep 2001
2.460
1
Utrecht
Als eerste: Hij is niet van mij.

Afgelopen weekend hebben we wat duitsers op bezoek gehad, en eentje reed er op een verbouwde FJ. Ik heb zelf een FJ1100 gehad, en vind het prachtige machines.
Maar wat hij ervan gebouwd had vond ik werkelijk super.

Ik ben benieuwd wat jullie van zo'n fiets vinden. rapportcijfer.

full

Het is niet helemaal mijn smaak, maar och een 4 voor de moeite..hij is wel ECHT verbouwd die fiets ;)

de verbouwing is wel gelukt, maar of die ook goed gelukt is.

Ik wilde ook een 0 geven maar dat cijfer stond er niet bij, ik vind het nog geen 1 waardig.

Dat ding doet me denken aan die films die ze altijd rond 6 juni uitzenden.

Eer zitten een paar mooie details op. Verder vind ik dat er te weinig waardering is voor mensen die iets zelf maken!

8

er is helemaal niks mis met matzwart, maar die rotzooi eronder ;( de tranen springen in je ogen.

btw: die NL sticker heb jij die er op geplakt voor de Foto?

Eer zitten een paar mooie details op. Verder vind ik dat er te weinig waardering is voor mensen die iets zelf maken!

8
Dat zeg ik nou ook altijd als ik op de plee zit te kleien en m'n vrouw roept dat ik een luchtje moet spuiten...

:+

Ik vind het een boutmachine...

Als eerste: Hij is niet van mij.

Afgelopen weekend hebben we wat duitsers op bezoek gehad, en eentje reed er op een verbouwde FJ. Ik heb zelf een FJ1100 gehad, en vind het prachtige machines.
Maar wat hij ervan gebouwd had vond ik werkelijk super.

Ik ben benieuwd wat jullie van zo'n fiets vinden. rapportcijfer.

(Afbeelding)
is die foto voor het ongeluk,of na het ongeluk gemaakt??

er is helemaal niks mis met matzwart, maar die rotzooi eronder ;( de tranen springen in je ogen.

btw: die NL sticker heb jij die er op geplakt voor de Foto?

Welke rotzooi eronder? Hij heeft toch weinig onnodige spullen eraan hangen.

Die NL sticker heeft hij zelf gedaan. Hij komt ruim 900kilometer hiervandaan gereden voor een treffen en was nog nooit in NL geweest, dus hij moest alle stickers (en een oranje muts) hebben. :}

Welke rotzooi eronder? Hij heeft toch weinig onnodige spullen eraan hangen.

Die NL sticker heeft hij zelf gedaan. Hij komt ruim 900kilometer hiervandaan gereden voor een treffen en was nog nooit in NL geweest, dus hij moest alle stickers (en een oranje muts) hebben. :}
hij sprak ook vrijwel onverstaanbaar duits, kan door het bier komen maar ook doordat het volgens mij gewoon een tsjech was :)

hij sprak ook vrijwel onverstaanbaar duits, kan door het bier komen maar ook doordat het volgens mij gewoon een tsjech was :)

Mensen uit het oosten van een land praten altijd een beetje moeilijk :+

[me]De Highlander gaat weer problemen krijgen met deze uitspraak[/me]

pff, ik zou heel wat geld toe moeten krijgen om hier 900km op te rijden. Lekker opgevouwen zit je op zo'n ding.

'k vind het opzich wel een aardig gelukte verbouwing, op wat kleine minpuntjes na (zoals dat losse benzinefilter). Geinige uitlaat'demper' ook, btw.

Terug
Bovenaan Onderaan