Verbouwingstopic 2006/2007

iemand nog intresse in een leuk verbouwprojektje??

te koop
yamaha ViragoXV535

bj. 1987(import USA Ned.kenteken juni 92)
26460 miles
vorig jaar grote beurt gehad, tevens nieuwe voorband, nieuwe accu, balhoofdlagers vervangen

Wie maakt me los, doe een leuk bod
* susanne wil zo graag een FZR
full

 
Hebben we zo weinig gedaan deze winter? Kan me herinneren dat dit topic uit 2005/2006 meer dan 1300 reacties had....? Laat zien die projecten!!
 
Hebben we zo weinig gedaan deze winter? Kan me herinneren dat dit topic uit 2005/2006 meer dan 1300 reacties had....? Laat zien die projecten!!


nog eentej dan, op een studentenbudget.

deze fiets gekocht:

Foto=TOANBDY6



gestript:

Foto=RJ3SRL84


Foto=7E4Z6FKZ



aangepast:

Foto=4ETWH6FI


Foto=JJ7YIWD8


Foto=8J3HZDOM


Foto=F6VNVKMF


Foto=OKSPDVW7



en zo ver zijn we (we doenhet met zijn tweeën) nu:

Foto=S8HVLRYK


Foto=ZYCRGGUC


Helaas zonder geluid:

home.12move.nl/miob750/1.wmv

home.12move.nl/miob750/2.wmv

home.12move.nl/miob750/3.wmv


home.12move.nl/miob750/4.wmv



We zoekentrouwens nog een budget koplamp, liefst een beetje groot (we moeten er wat draden in kwijt), hoeft niet in topstaat, iemand hier die nog wat in de schuur heeft liggen?
 
nog eentej dan, op een studentenbudget.

....................................

Geweldig, en dat met een CX. _O- Ziet er behoorlijk cool uit. Heb je je al aangemeld bij de club? Gelijk ff een piccie plaatsen, joh. Krijgen ze een rolberoerte; allemaal puritisten, daar.
 
in ieder geval eerst rijdbaar maken,dan gaat ie uit elkaar want op de foto lijkt het wel wat maar hij heeft 6 jaar stil gestaan in een manege.dus roest en vuil in overvloed.chroomwerk van het moterblok bladderd.
ander stuur ander zadel (en nog meer aanpassingen maar die weet ik nou nog niet)
ik moet nog even tijd vinden om hem eerst even goed na te kijken(gisteren opgehaald)
ik heb in ieder geval gezien dat de olie tank niet nep is maar echt voor de olie.
weet iemand tot hoever ik die vullen moet,en waar te peilen?
 
de vuldop zit boven,maar ik kan bij het blok nergens peilen?geen glaasje en geen peilstok?
 
In ieder geval is het een leuk begin. En een erg mooie voorvork!!!!
Als je die niet gaat gebruiken bij de verbouwing, weet ik nog wel iemand die interesse heeft....IK ;)
 
de vuldop zit boven,maar ik kan bij het blok nergens peilen?geen glaasje en geen peilstok?

De originele honda olietank heeft een peilstok aan de dop zitten.

Maar met een litertje of drie zit je een eind goed. Dan moet je olietank driekwart vol zitten. "leeg" is olietank een kwart vol. Dat is in elk geval bij en "normale" CB750 K5.
 
de vuldop zit boven,maar ik kan bij het blok nergens peilen?geen glaasje en geen peilstok?

Das klote, kun je erbij als je de buddy eraf haald?
Pijlen bij het blok doen we niet, daar zit ongeveer een half liter olie in maar dat krijgt hij via dat olietankje.
Doormiddel van de oliepomp pomt hij het steeds rond en wordt op deze wijze ook gekoeld.
Dus pijlen doe je in je olietank.
Foto=XP3PYMOG

Ps. heb je nog wat meer foto's in de aanbieding?
Ik vind het wel een leuk projectje
 
bedankt voor de reacties jongens,het is een santee frame gebouwt in 1983 dus ook op kenteken,voorvork houd ik natuurlijk zelf.
in ieder geval bedankt voor de info,en ja ik kan bij de vuldop als ik het zadel verwijde,ik heb tot nu toe nog nooit een losse olie tank gehad dus zodoende.
meer fotos moet ik nog maken maar volgen binnenkort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan