Verbruik Blackbird

en zoals ik het goed kan zien heb jij tourbanden eronder zitten...
dus dat plat gaan door de bocht ken je wel gevoegelijk op je buik schrijven...(steppen over de grond...)

Inderdaad, BT020. Is wel tour, maar wel sportief hoor. Heerlijke banden. Je moet niet vergeten dat ik altijd rijd, ook in de regen, met gladheid etc.. Dan is dit een betere keus, en een lekkere band (gaat ook wat langer mee dan de 010's)
 
en zoals ik het goed kan zien heb jij tourbanden eronder zitten...
dus dat plat gaan door de bocht ken je wel gevoegelijk op je buik schrijven...(steppen over de grond...)
Je bent nogal trots op jezelf he..... Volgas bij het stoplicht weg kan mijn oma ook. In het bochtenwerk....

Ik stel voor dat iedereen eens begint met te vertellen hoe geweldig goed hij kan rijden. Kan heel leuk worden. :)

Zal ik starten????? :+

Zie topic: wie rijdt wat aan de grond bij welke snelheid.
 
Laatst bewerkt:
sorry?

a: ik vind niet dat ik geweldig kan rijden

b: zeg ik dat alleen maar om m te waarschuwen,want als ie het wel probeert is de kans op schade groot(je zal niet de eerste zijn met kutbanden die uit de bocht glijdt)

c: en ik vindt het niet belangrijk om te weten bij welke snelheid ik wat aan de grond rij, ach weet je wat bij 200 kan ik alles aan de grond rijden. kuip/steppen/uitlaat/mijzelf[me]Fastnappies stuurhelften....
[/me]


maar evengoed...ben je er strx bij? zondag 17 maart? kennuh we ff rijden :) leuk man :)

Je bent nogal trots op jezelf he..... Volgas bij het stoplicht weg kan mijn oma ook. In het bochtenwerk....

Ik stel voor dat iedereen eens begint met te vertellen hoe geweldig goed hij kan rijden. Kan heel leuk worden. :)

Zal ik starten????? :+

Zie topic: wie rijdt wat aan de grond bij welke snelheid.
 
sorry?

a: ik vind niet dat ik geweldig kan rijden

b: zeg ik dat alleen maar om m te waarschuwen,want als ie het wel probeert is de kans op schade groot(je zal niet de eerste zijn met kutbanden die uit de bocht glijdt)

c: en ik vindt het niet belangrijk om te weten bij welke snelheid ik wat aan de grond rij, ach weet je wat bij 200 kan ik alles aan de grond rijden. kuip/steppen/uitlaat/mijzelf[me]Fastnappies stuurhelften....
[/me]


maar evengoed...ben je er strx bij? zondag 17 maart? kennuh we ff rijden :) leuk man :)

Ik kan vandaag helaas niet.... :(
 
jammer...want je heb een beetje een verkeerd beeld van me denk ik..en dat wil ik wel ff recht zetten :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan