Misschien dat dit bij "toermotoren" hoort...
Goed... FJR is nogal buiten het budget (ik vind niet dat mijn motor nog niet eens de helft waard is van een FJR, dan blijf ik net zo goed de Pan rijden), BB blijft dus een optie (eerst proefrijden, ja ik weet het wel...). Recensies en rijverslagen zijn erg tevreden, maar ik heb toch nog een vraag over het benzineverbruik, wat echt behoorlijk is. Hangt ook af van de rijstijl en een BB zorgt er wel voor dat dat niet te relaxed is maar toch...
Carb-versie 1:14
Injectieversie 1:12
Kloppen deze bedragen een beetje? Bij welke rijstijl? En wat is het eventuele voordeel (en wat kost het) van een powercommander?
Benzine zou me normaal niet zoveel schelen, maar van 1:19/1:20 (terwijl ik toch niet echt rustig rij) naar 1:13 is wel effe slikken.
Ook andere meningen/ervaringen over BB zijn welkom uiteraard.
Goed... FJR is nogal buiten het budget (ik vind niet dat mijn motor nog niet eens de helft waard is van een FJR, dan blijf ik net zo goed de Pan rijden), BB blijft dus een optie (eerst proefrijden, ja ik weet het wel...). Recensies en rijverslagen zijn erg tevreden, maar ik heb toch nog een vraag over het benzineverbruik, wat echt behoorlijk is. Hangt ook af van de rijstijl en een BB zorgt er wel voor dat dat niet te relaxed is maar toch...
Carb-versie 1:14
Injectieversie 1:12
Kloppen deze bedragen een beetje? Bij welke rijstijl? En wat is het eventuele voordeel (en wat kost het) van een powercommander?
Benzine zou me normaal niet zoveel schelen, maar van 1:19/1:20 (terwijl ik toch niet echt rustig rij) naar 1:13 is wel effe slikken.
Ook andere meningen/ervaringen over BB zijn welkom uiteraard.