verbruik honda cbr 600fs

spiker

MF'er
19 mrt 2002
183
0
Ben van plan om er een aan te schaffen, maar het verbruik schijnt nogal hoog te zijn. Weet iemand hier meer vanaf??? :? En aan eventuele ingewijden, hoe bevalt de fiets?
 
bouwjaar 2000, is de sportuitvoering van de gewone cbr 600f.
 
Iemand trouwens nog ervaring met j. van de Bunt uit Nijkerk (motorhandelaar) *D
 
geen idee, vriend van me heeft een 2001-2002 model
Is de 2000 ook al met injectie?

Zal hem morgen eens vragen anders..
Voor zover ik wist verbruikte hij 1:16 tijdens
inrijden..

Zal dus nu wel wat meer zijn nog.
 
cbr600fs staat meestal voor een cbr600f uit '95, s is de code voor bouwjaar 1995. De sport versie van de cbr600f (die idd ook fs wordt genoemd) is pas in 2001 op de markt gekomen. Een cbr600 uit '95 loopt iig 1:15, wat de injectie versie verbruikt weet ik zo niet.
 
2000 is ook met injectie. Kijk, die 1:16 is nog te doen. Maar k heb ook al es 1:10 horen bieden. En dan hoef et van maj naj meer.....
 
Ja, die 1:16 was tijdens het inrijden.

Max RPM op ongeveer 5000.

Hij heeft hem nu een week ingereden, dus zal
eens vragen, maar 1:10 lijkt me toch wel
erg sterk als gemiddelde, misschien als je
er flink mee aan het beuken bent en nooit
woon-werk/rustig rijdt.
 
hey.....kan je vertellen dat zo'n fietsje rijdt als een zonnetje.... *D .

heb er zelf een sinds januari.

verbruik weet ik niet precies, omdat ik het nog niet echt opgenomen heb, maar wat ik wel weet is dat t best meevalt.

Had idd ook zoiets gelezen.

Maarre..........echt een puik fietsje
 
Ik was 'm al kwijt. Maar een CBR600f in het bezit van personen >1.90 is een toer/sport motor. Eigenlijk is dit een techniek-post...

Hehe, ik ben mod :P
redenering: alles dat over een fiets gaat in het betreffende forum.
Techniek is echt voor technische vragen bedoelt.. niet zoiets simpels als verbruik.
Ja 't is een dunne lijn maar we moeten ze ergens trekken. Bij fout posten: geen probleem hoor
 
heb dat al zo vaak gehoord, dat gel*l over sport of geen sport.....werd echt niet goed van.

geloof mij maar 600 FS is ECHT wel een sport.

en degene die anders beweerd, l*lt uit z'n dikke nek, en weet t dus gewoon niet.
 
ja, oke. Trouwens ik dacht dat die soesjes en yamaatjes de brommerts waren, en de honda de motor. Of was t nou......... *D
 
Hehe, ik ben mod :P
redenering: alles dat over een fiets gaat in het betreffende forum.
Techniek is echt voor technische vragen bedoelt.. niet zoiets simpels als verbruik.
Ja 't is een dunne lijn maar we moeten ze ergens trekken. Bij fout posten: geen probleem hoor
Ja en dan ook nog eens met onzichtbare inkt... ;)
 
heb dat al zo vaak gehoord, dat gel*l over sport of geen sport.....werd echt niet goed van.

geloof mij maar 600 FS is ECHT wel een sport.

en degene die anders beweerd, l*lt uit z'n dikke nek, en weet t dus gewoon niet.
Ja dat zal het zijn. Nee het is misschien wel wat sport, maar echt niet zo extreem. Het is gewoon een heel comfortabele fiets, een beetje als de vfr dus.
 
Wat is nou sport / niet sport. Als je op je CB500 een Fireblade eruit rijdt op de rotondes en bochtige weggetjes vind ik dat veel meer sport dan hard knallen op het rechte stuk. Volgens tests schijnt de nieuwste CBR600F / S ook in het gunstige geval iets van 1:16 te doen. Injectie is niet altijd vooruitgang '(
 
Zozo een hele nieuwe nog wel. Je gaat je "oudje" toch niet al inruilen he :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan