Sinds april van dit jaar ben ik in het bezit van een KLV1000 oftewel een oranje DL1000
In de tweede en derde versnelling (zo rond de 2500-3000 RMP) was er een hik in het blok voelbaar. Na veel heen en weer gepraat met de dealer en Kawasaki mocht de KLV bij Hoegee afgesteld worden op een ultra moderne meetbank...
BIj terugkomst bleek de afstelling dusdanig ruim ingesteld te zijn wat resulteerde in een verbruik van 1:11. De dealer melde mij dat dit er nou eenmaal bij hoorde en dat Suzuki/Kawasaki deze machines zo "arm" afsteld om allerlei normen te behalen
Hebben jullie ervaringen met het verbruik van deze type motoren?? Ik heb er wel een K&N filter in laten zetten..maar dat mag toch niet zoveel uitmaken
In de tweede en derde versnelling (zo rond de 2500-3000 RMP) was er een hik in het blok voelbaar. Na veel heen en weer gepraat met de dealer en Kawasaki mocht de KLV bij Hoegee afgesteld worden op een ultra moderne meetbank...
BIj terugkomst bleek de afstelling dusdanig ruim ingesteld te zijn wat resulteerde in een verbruik van 1:11. De dealer melde mij dat dit er nou eenmaal bij hoorde en dat Suzuki/Kawasaki deze machines zo "arm" afsteld om allerlei normen te behalen
Hebben jullie ervaringen met het verbruik van deze type motoren?? Ik heb er wel een K&N filter in laten zetten..maar dat mag toch niet zoveel uitmaken