verbruik ZX6-R

speedjunky

MF'er
19 dec 2003
65
0
Harlingen
Ik vind eigenlijks dat mijn Kawa uit 1995 nogal wat benzine verbruikt.
Bij normaal gebruik naar mijn werk afstand van 30km waarvan 25 snelweg (waar bij ik op de snelweg 140 rijd) kan ik net 180km rijden voordat ie op de reserve moet. Is dit normaal?? Of heb ik een probleempje??
 
Ik hoor dat wel meer bij de ZX6r, volgens mij is dat gewoon normaal. Je kunt natuurlijk altijd ff kijken of ie niet te rijk staat. (bougie)
 
Als je er een circuitrijstijl op na houdt kan het wel maar anders lijkt mij het wel een erg hoog verbruik
 
Rijd dan gewoon lekker constand dus niet veel 'spelen' met het gas. Maar iemand een idee wat het kan zijn??
 
Met mijn kawa '96 rij ik cker wel 210 km en dan nog nie op reserve wel veel op het gas, beetje tussen de 180 en de 220 ( af en toe kijken of ie nog 260 wilt) op de teller dan :P

grtzz daniel
 
Hij komt wel uit Duitsland( weet niet of dat echt veel zegt maar ja) mischien zitten er wel grotere sproeiers in!!!??
Weet iemand wat de standaard maat hier voor is??
 
De mijne komt ook uit Duitsland, is uit 1997 en is behoorlijk zuinig. Haal er ongeveer 250 km mee op een tank met rustig tot vlot toeren en sportief bochtjes pakken.
 
Hey, ik ben in het bezit van een ZX-6R 2001 en rijd gemiddeld 1:17 a 1:18. Dat is dan zowel snelweg als weggetjes binnendoor.

Suc6 met het uitzoeken van de oorzaak van het verbruik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan