Verchromen van de motor

Superboer

Rookie
6 jun 2004
4
0
Zutphen
Ik heb een chopper (ja zo een met veel chroom), nu komen er op een aantal plekken bobbels in door de roest eronder. Wat is nu de beste mogelijkheid, onderdelen opnieuw laten verchromen, wie heeft een adresje?
Of onderdelen nieuw/2e hands kopen? Het gaat om een Suzuki Intruder 800, de ondelen die er het ergst aan toe zijn, zijn de afdekplaten aan de zijkant van de motor.

ik zie dat je een superboer bent. dus ook een feestje gehad afgelopen vrijdag.
Maar voor het verchromen in de achterhoek kun je naar knippenborg gaan dat zit in lichtenvoorde. op het industrie terrein valk bij de formido bouwmarkt.

Ik weet zo zijn adres ff niet.
Hij levert goede kwaliteit en is zeker niet duur. Je kunt daar ook laten ontchromen.

Alle intruders hebben van dat waardeloze chroom...........er zit geen roest onder maar omdat het rechtstreeks op het aluminium zit hecht het gewoon slecht.
Volgens mij moet het eerst verkopert worden om het netjes te kunnen verchromen.
Nieuw kopen heeft weinig zin......is dezelfde kwaliteit.

Alle intruders hebben van dat waardeloze chroom...........er zit geen roest onder maar omdat het rechtstreeks op het aluminium zit hecht het gewoon slecht.
Volgens mij moet het eerst verkopert worden om het netjes te kunnen verchromen.
Nieuw kopen heeft weinig zin......is dezelfde kwaliteit.

Dat is geen goed nieuws. Wellicht dat een ervaren bedrijf er dan nog een (hopelijk) goedkope oplossing voor heeft. Toch bedankt.

Terug
Bovenaan Onderaan