verchromen voorpoten

stapp143

Die hard MF'er
20 nov 2008
842
113
Weet iemand een goedkoop adres in de buurt van Utrecht om mijn voorpoten te laten verchromen.
Het oude is er slecht aan toe en nieuwe kan ik niet vinden.
 
Monnee Zuideinde 18 Wormerveer 075-628 2039 ,is het bedrijf voor vorkpoten laten hardverchromen,
goedkoop hardverchromen en ook nog verwachten dat het goed gebeurd dat bestaat niet,
tenminste niet als het langer dan een paar maanden moet blijven zitten.
 
Binnenpoten of buitenpoten? (ja ja, dat kan ook nog)

Binnenpoten opnieuw laten hardverchromen moet je niet doen,
Kost een godsvermogen, kan je beter een ander set op mp proberen te scoren.
 
mailtje naar rpweerts gedaan, is veel goedkoper dan nieuwe maar duurt wel even, hij gaat net op vakantie. misschien MP maar daar heb ik ze nog niet gezien deze week.
 
Binnenpoten of buitenpoten? (ja ja, dat kan ook nog)

Binnenpoten opnieuw laten hardverchromen moet je niet doen,
Kost een godsvermogen, kan je beter een ander set op mp proberen te scoren.

Wat is een godsvermogen? De een vind 100 euro duur, de ander koopt een nieuwe voorkant van 1500 euro en dan voor de gein nog een uitlaatje in dezelfde prijsklasse.
Ik ben wel benieuwd.
 
het is nu 60 euro per poot, als de putten te diep(17,50) zijn of de poten te krom(17,50)dan komt er nog wat bij. Max 95 euro per poot, daar heb je nog geen nieuwe voor, wel een goede tweedehandse.
 
Laatst bewerkt:
Heb een jaartje geleden mijn poten opnieuw laten afdraaien en laten voorzien van een industriële chroomlaag. Volgens de verchromer zijn deze veel harder dan de standaard geleverde chroomlagen, dus veronderstel ik dat ze langer mee gaan.

Heb toen 80Euro per poot betaald bij Wever. Overigens; dit ging buiten de boekjes om
 
Terug
Bovenaan Onderaan