texoot
MF veteraan
- 23 mei 2007
- 3.930
- 748
Ik kreeg van de week bezoek van de politie om de volgende reden: ik heb ruim een jaar geleden een motor verkocht aan een oudere man voor €950. Ik had hem een beetje verbouwd en de motor was prima in orde. Deze motor is afgelopen zomer gestolen, heel vervelend natuurlijk voor deze man.
Nu had ik al spijt dat ik de motor had verkocht toen ie werd opgehaald.
Twee maanden later kocht ik zo’n zelfde motor terug, zelfs de kleur was hetzelfde.
Heb de motor weer verbouwd zoals de vorige( niet exact, maar in grote lijnen)
Nu had ik deze toch weer te koop gezet op MP, omdat ik teveel motoren heb en weinig ruimte.
Deze man dacht dat ik zijn gestolen motor te koop aanbood en is naar de politie gegaan. Ik moest aangeven wat voor details er anders zijn en er zijn ook talloze foto’s gemaakt.
Ik heb ook foto’s gestuurd van de motor die ik verkocht had.
De agent vertelde me dat als ze niet zeker zijn, mijn motor in beslag genomen kan worden voor onderzoek.
Positief kantje is dat de politie wel werk maakt van gestolen motoren, maar ik vind het ook idioot dat ik me moet verdedigen voor iets waar ik niets mee te maken heb
Nu had ik al spijt dat ik de motor had verkocht toen ie werd opgehaald.
Twee maanden later kocht ik zo’n zelfde motor terug, zelfs de kleur was hetzelfde.
Heb de motor weer verbouwd zoals de vorige( niet exact, maar in grote lijnen)
Nu had ik deze toch weer te koop gezet op MP, omdat ik teveel motoren heb en weinig ruimte.
Deze man dacht dat ik zijn gestolen motor te koop aanbood en is naar de politie gegaan. Ik moest aangeven wat voor details er anders zijn en er zijn ook talloze foto’s gemaakt.
Ik heb ook foto’s gestuurd van de motor die ik verkocht had.
De agent vertelde me dat als ze niet zeker zijn, mijn motor in beslag genomen kan worden voor onderzoek.
Positief kantje is dat de politie wel werk maakt van gestolen motoren, maar ik vind het ook idioot dat ik me moet verdedigen voor iets waar ik niets mee te maken heb