verdachte advertentie op marktplaats

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Kweenie of dit de bedoeling is van algemene praat maar ik vind http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=motoren&u=harleydavidson&ID=3689&av=&fv=&rv=15&pv=&zoek=buell&oudei=0&ref=&style= (dit) dus een verdachte advertentie...

Wie gooit er nu in de omschrijving: \"frame+kent buell/of compleet\" als je je Buell uit \'99 wil verkopen??? :?

Niemand hier die een Buell mist?? (Stoef misschien)..
 
gewoon een motorisch kapotte..., neem aan dat de diefjes geen kenteken (lees: overschrijvings bewijs) mee kunnen jatten.
 
gewoon een motorisch kapotte..., neem aan dat de diefjes geen kenteken (lees: overschrijvings bewijs) mee kunnen jatten.

17.000 pieken is wel een beetje duur voor een motorisch kapotte Buell
 
ach je weet nooit wat ermee gebeurt =

ff checken bij de politie voordat je hem koopt
 
Ach...er zit toch een Harley blok in? :+

Ik wilde er niet over beginnen. Tis een beetje een opendeur intrappen.
vork.gif
 
BZN,

Nee, ik heb hem nog...
Zou niet handig zijn he, om een niet eerlijk frame met kenteken te koop te zetten. Zeker niet nu hij door jou hier is neergezet ;)

Misschien wel een schadefiets of, wat ik eerder denk een buitenlandse importfiets met (veelal duitse) of zonder (voor de onderdelen) papieren. Vergeet niet dat in Duitsland de motoren en onderdelen VEEL goedkoper zijn dan in Nederland. En dat geldt niet alleen voor Buells!!!
Blijft raar volk die Friezen....

Zag dat Chimene d\'r Buell ook weer eens te koop staat...16.000 eurotjes pfffff

Later
 
Effe over verdachte advertenties:

Ik zie regelmatig komplete R1 blokken en wat al niet meer langsschuiven op marktplaats voor prijzen waar je normaal niet eens een setje zuigers voor hebt! Wel zonder papieren trouwens.... En eh, veel advertenties staan er minder dan een dag op en zijn dan alweer verdwenen.
 
Blijft raar volk die Friezen....

Zag dat Chimene d\'r Buell ook weer eens te koop staat...16.000 eurotjes pfffff

Later

Chimene als in Motor-TV Chimene?
[edit]
oh ja, ik zie het al aan de achternaam
[/edit]

Deze bedoel je toch?
3707.jpg


Die is :9~ :} :9~ :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja die ja!
Toch iets te veel motor voor d\'r denk ik....
Ze was juist zo in m\'n achting gestegen |(

D\'r broer biedt \'m nu te koop aan, hij is al in prijs gezakt maar nog niet goedkoop genoeg denk ik...

Later
 
Ja die ja!
Toch iets te veel motor voor d\'r denk ik....
Ze was juist zo in m\'n achting gestegen |(

D\'r broer biedt \'m nu te koop aan, hij is al in prijs gezakt maar nog niet goedkoop genoeg denk ik...

Later

och.. kan me herinneren dat hij eerst voor 38.000 te koop stond, nu omgerekend voor 35.200
Zoveel scheelt dat niet op dat bedrag. (als je de nieuwprijs even buiten beschouwing laat)
 
Heeft voor bijna 40 te koop gestaan....
Staat nu een beetje in de weg denk ik :?

Kan er beter een stukkie op gaan :]
 
Chimene als in Motor-TV Chimene?
[edit]
oh ja, ik zie het al aan de achternaam
[/edit]

Deze bedoel je toch?
3707.jpg


Die is :9~ :} :9~ :}


Wat zie ik nou AVON banden erop???
|( |( |(

ach ja gelukkig zijn wij slimmer.. :)


(het zijn wel goeie banden.. Maar dan ook alleen met droog en warm weer. Ze geven geen waarschuwing van je gaat te ver je bent ineens de motor kwijt en met regen kan je er beter niet op rijden.)
 
(het zijn wel goeie banden.. Maar dan ook alleen met droog en warm weer. Ze geven geen waarschuwing van je gaat te ver je bent ineens de motor kwijt en met regen kan je er beter niet op rijden.)

Marja, wie rijdt er nou op een motor als er een kans is dat het gaat regenen :?

;) Maar zal wel een mooi weer fiets zijn denk ik.
 
Ja die ja!
Toch iets te veel motor voor d\'r denk ik....
Ze was juist zo in m\'n achting gestegen |(

D\'r broer biedt \'m nu te koop aan, hij is al in prijs gezakt maar nog niet goedkoop genoeg denk ik...

Later
Tja, ze reed eerst een full power Vmax , dat snap ik dan ook weer niet....
 
Wat zie ik nou AVON banden erop???
|( |( |(

ach ja gelukkig zijn wij slimmer.. :)


(het zijn wel goeie banden.. Maar dan ook alleen met droog en warm weer. Ze geven geen waarschuwing van je gaat te ver je bent ineens de motor kwijt en met regen kan je er beter niet op rijden.)
WTF is er mis met Avon banden ??????
op een Vmax doen ze het goed, Bridgestone en Dunlop zijn zo pleite......
 
heb antwoord:
\"hallo desmo4 die prijs is voor een complete motor hoor .
voor aleen kent.+frame vraag ik2000 euro [frame,tank,buddy,achterscherm,bedrading]\"
 
heb antwoord:
\"hallo desmo4 die prijs is voor een complete motor hoor .
voor aleen kent.+frame vraag ik2000 euro [frame,tank,buddy,achterscherm,bedrading]\"

Blijft vaag... Wat moet hij dan met een Buell blok :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan