Verdachte Golf op snelweg

Biggest four

MF veteraan
19 feb 2003
1.184
116
Ik reed vandaag op de A28 van Groningen naar Hoogeveen en ik kwam met hoge snelheid een blauwe VW Golf voorbij. Naast de auto zag ik een chauffeur met een blauw overhemd (voorzover ik kon zien); ik remde en bracht mijn snelheid terug naar zo'n 120-130 km/u. De Golf haalde mij weer in en bleef voor me rijden. Ik zag dat de bestuurder een soort microfoon uit het dashboard haalde, daarin heel kort iets zei en de microfoon teruglegde. Ik werd niet staande gehouden. Wat zou dat kunnen zijn? Wie heeft zoeiets eerder meegemaakt? :?
 
Ik denk gewoon een grappemaker die er dankbaar gebruik van maakte dat je in de ankers ging. Anders hadden ze je wel staande gehouden!! Geen paniek dus zou ik zeggen..
 
mazzel gehad zou ik zeggen,
Of het leek gewoon anders dan dat het was :)
maakt ook niet uit, je hebt geen flik gehad :]

Enne zal mn oren open houden als ik iets hoor over blauwe golfje hier in de omgeving :)
 
Wij rijden ook in een blauwe golf, 1.9 TDI.
Zo'n verschrikkelijke blauwe opvallende kleur, toch aardig wat scootertjes mee kunnen pakken.
Misschien was ie wel op weg naar iets anders.
Of alleen je kenteken nagetrokken.
En tot de conlusie gekomen dat je toch niks ervan zou leren, van die boete en dacht ach laat ook maar. ;)
 
Ik denk gewoon een grappemaker die er dankbaar gebruik van maakte dat je in de ankers ging. Anders hadden ze je wel staande gehouden!! Geen paniek dus zou ik zeggen..
Nu 7 maanden later is gebleken: je hebt gelijk! :}
 
Ik zag dat de bestuurder een soort microfoon uit het dashboard haalde, daarin heel kort iets zei en de microfoon teruglegde.

Weet je wat die bestuurder zei in die microfoon? "Schat, ik kom wat later".



Was gewoon z'n Nokia GSM'etje. :)
 
Ik reed vandaag op de A28 van Groningen naar Hoogeveen en ik kwam met hoge snelheid een blauwe VW Golf voorbij. Naast de auto zag ik een chauffeur met een blauw overhemd (voorzover ik kon zien); ik remde en bracht mijn snelheid terug naar zo'n 120-130 km/u. De Golf haalde mij weer in en bleef voor me rijden. Ik zag dat de bestuurder een soort microfoon uit het dashboard haalde, daarin heel kort iets zei en de microfoon teruglegde. Ik werd niet staande gehouden. Wat zou dat kunnen zijn? Wie heeft zoeiets eerder meegemaakt? :?

Met vrij grote zekerheid een drugsrunner op weg naar Rotterdam. Hij rijdt altijd in een blauwe VW Golf. Hij heeft een kale kop, grote snor en is brildragend. Zijn hond ligt altijd op de achterbank, maar die heeft last van epillepsie-aanvallen. Waarschijnlijk heeft die hond net een aanval gehad en daardoor heeft de chauffeur wat borden gemist...... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan