Verdient iedereen hier kisten met geld of zo...?

VEEL mensen lenen dus voor een motor (laten we auto maar even helemaal buiten beschouwing)...

Maar heeft nou NIEMAND dan het gevoel dat de motor niet van jezelf is :? :?

Dat vind ik nou zo beroerd, je rijdt op een motor die niet van jou is...dat vind ik al een reden om het niet te doen...

Laat staan dat je 1,5 keer je motor betaald als je leent, dus dat zie ik ook al helemaal niet zitten! :)
 
VEEL mensen lenen dus voor een motor (laten we auto maar even helemaal buiten beschouwing)...

Maar heeft nou NIEMAND dan het gevoel dat de motor niet van jezelf is :? :?

Dat vind ik nou zo beroerd, je rijdt op een motor die niet van jou is...dat vind ik al een reden om het niet te doen...

Laat staan dat je 1,5 keer je motor betaald als je leent, dus dat zie ik ook al helemaal niet zitten! :)

strikt genomen is die motor van jou, ook al heb het geld geleend, want de op de kenteken papieren sta jij als eigenaar vermeld.
maar ja, als je de lening niet meer kan betalen dan komen ze de motor (en huis+inboedel)ophalen.
maar het geeft wel een echt gevoel als je ook daadwerkelijk die motor zelf hebt betaald.

ruud hoe is het op de beurs??? druk??? kijken ze ook weer alleen naar die filmpjes??
 
Het geeft inderdaad een veel beter gevoel als je zelf hard gewerkt hebt voor je fiets. Vanne, dit is mijn trots :)
 
Het is misschien wel mooier om een fiets van je eigen geld te kopen, maar dan had ik nooit een Deauville kunnen rijden. Nu rijd ik al ruim 2 jaar op m\'n lievelingsfiets.

Ik vind het zelf ook veel makkelijker om geld te sparen/af te betalen voor iets waar ik nu al plezier heb, dan voor iets wat ik ooit nog ga kopen. Je wacht toch ook niet met het kopen van een huis tot je voldoende geld hebt om hem in 1 keer te kunnen betalen?? Dat wordt ook meestal via een hypotheek geregeld en toch zegt iedereen dan dat ze een eigen huis hebben.

Nu zijn huizen en motoren natuurlijk niet het zelfde, maar waar leg je dan de grens??
 
\"Verdient iedereen hier kisten met geld of zo...?\"

ik verdien het wel, maar ik krijg het niet :+ ;(
 
-vrouw en ik werken allebei
-we gaan maar twee keer per jaar op vakantie ;)
-hebben 9 jaar geleden een huis gekocht, lachen dus om de huidige maandlasten.
-en de gouden tip: GEBRUIK EEN VOORBEHOEDSMIDDEL! :P

Etienne
 
Aangezien kinderen (per kind) de ouder(s) gedurende een aantal jaren tussen de 100000 en 150000 gulden kosten...

R1 :9
Blackbird :9
MV Agusta F4 :9~
bij elkaar...

Kortom waar kies je voor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan