Verdrietig bij verkoop???

Investig8or

MF veteraan
14 jan 2002
2.232
0
Delft
Ik was vandaag eens aan 't rondhoppen om uit te vinden waar ik een grote beurt laat doen.Maar aangezien ik deze zxr 400 als eerste motor heb , en eigenlijk ook wel wat zwaarders wil , kan ik misschien die beurt laten zitten en een andere motor kopen.Ik stond naar een mooie zx6-r te kijken , en tegelijkertijd een beetje weemoedig naar mijn motor.
Ik dacht eraan dat iemand anders erop zal gaan rijden , en dat ie niet meer bij mij in de garage thuis staat.Ik zal hem echt missen..... '( En dan heb ik er niet eens veel mee meegemaakt(1 vakantie) 8-) .Ik heb hem (pas) 1,5 jaar.
Zijn er misschien mensen die dit gevoel ook hebben/hadden en waarom?
Eerste motor altijd speciaal , veel meegemaakt,enz...


Vanavond maar veel alcohol drinken :9 :P
 
Bij m'n eerste motor wel wat ja..... eerste is anders maar zou er nu geen moeite mee hebben. Tis maar een ding.
 
Ik heb dat soort dingen ook wel meegemaakt. Bij mijn eerst brommer die in beslag is genomen was ik kwaad, verdrietig, gefrustreerd enzo. Ik wilde er alles aan die om hem terug te halen. Zelfs wegjatten bij de politie. Bij mijn tweede brommer die in beslag was genomen had ik zoiets van: Achja, wat maakt het uit, het is mijn eigen schuld. Ik was zelfs trots op het vermogen wat hij eruit draaide. 0,4 kw toegestaan en ik draaide er 5 kw uit. Bij mijn XL die ik verkocht had, had ik helemaal geen negatieve gevoelens. Alleen maar blije gevoelens. Ik was zo blij dat ik ervan af was. Dat ding had me al veelste veel geld gekost. Ik denk dat als ik mijn ZZR 250 ga verkopen of inruilen dat ik wel enigszins verdrietig zou zijn.
 
Tis maar een ding.

Maar wel een lekker ding ;)

Ach, als je erop vooruit gaat en fiets hoeft niet om andere redenen, geen probleem mee. Druk met wennen aan nieuwe fiets en andere eigenschappen.
Ben je de ander zo vergeten.
 
Ik had er ook wel moeite mee toen mijn vorige bike 3 weken geleden werd ingeladen. Vond het ook best kloten terwijl er een ontzettend gave CBR600 ui '94 op mij stond te wachten en nog steeds trouwens. Het klinkt misschien heel erg raar maar ik heb de GPZ toch nog ff ajuus gezegd. ;(

Als je je nieuwe bike ziet staan ben je die andere al lang weer vergeten!!

Succes
 
Ik ken het gevoel... Toen mijn brommer (mt-5) werd afgevoerd in het politie busje :( |(

En toen ik mijn gs500e moest inleveren... in begin zat ik onwijs te hopen op nieuwe... maar hoe langer duurde.. hoe meer ik een brok idee in keel kreeg....
Was helemaal erg toen ik hem 1.5 maand later weer bij safe zag staan omdat iemand hem onder een auto op de snelweg had geparkeerd '(
 
En toen ik mijn gs500e moest inleveren... in begin zat ik onwijs te hopen op nieuwe... maar hoe langer duurde.. hoe meer ik een brok idee in keel kreeg....
Was helemaal erg toen ik hem 1.5 maand later weer bij safe zag staan omdat iemand hem onder een auto op de snelweg had geparkeerd '(

huh? wat was er gebeurt dan? ik snap het niet echt :?
 
Als ik m'n SV zou moeten verkopen zou ik 'verdrietig' zijn ja. Dat is m'n eerste motor, 64.000 km mee gereden. Toen ik hem kocht was hij nieuw. Die is echt helemaal van mij en die wil ik ook houden.

De ZZR vind ik een erg mooie motor, maar op de één of de andere manier lukt het niet om 'vrienden' te worden. Dus als deze weg zou gaan zou ik nog ff kijken en verder doeg! De Mille is wel vrienden met mij, maar als er iets anders goed voor terugkomt denk ik niet dat ik er lang aan zal denken.

Maar de SV duidelijk wel! Ja dus. :)
 
m'n vader heeft zijn motor al ~13 jaar en hij heeft hem gekregen van mijn opa die 2 jaar geleden overleden is dus mijn vader zou errug verdrietig zijn als die hem verkocht (wat ie dus niet doet :) )
 
Het is maar een ding. Zolang ik erop vooruit ga, dan maakt het me niks uit. Al rijdt de nieuwe eigenaar de motor aan het einde van de straat total-loss.
Het wordt natuurlijk anders als je heel veel tijd en geld in de motor gestopt hebt en er echt iets speciaals van gemaakt hebt.
 
Ik was ook wel wat verdrietig toen mijn vorige motor in de truck geladen werd van de nieuwe eigenaar ondanks dat m'n nieuwe motor al klaar stond. Toch een beetje een brok in m'n keel. Heb 3 jaar best een hoop lol gehad met die fiets.
 
ik ken et gevoel ook.mij brommer totaal opgeknapt en toen verkocht vanwege problemen,was echt kut maar om et te vergeten tweee dagen daarna een motor gekocht en daar ben ik nu mee bezig
 
Toen ik mijn eerste motor een Honda VF750F wegdeed naar 6 jaar rijden en meer dan 70.000 km deed mij dat ook wel een beetje zeer hoor....ik had veel met haar meegemaakt en ze heeft me nooit in de steek gelaten....ja...het doet een beetje zeer maar je hebt dan ook weer wat moois....:D



VFRiendelijke groetuh
Speedy, die nog wel es met weemoed terugdenkt aan zijn 1ste motor als tie een VF ziet rijden

p_VF_a.jpg
 
Nou, een klein beetje wel, bij elke fiets trouwens, niet alleen de eerste.
 
m'n brikkie krijgt pas een andere eigenaar als ik niet meer mag rijden( dus over een jaar of 80 :P )'t is trouwens m'n eerste en tot nu toe enigste motor :P

rijd hier al 8 jaar op rond, brikkie krijgt over een tijdje wel een concurent erbij staan in de schuur ;)
 
Ik heb dat nu oohoookk ;(
Heb er gister en vandaag toch nog stiekum even op gereden }) Hoewel het niks meer voorsteld bij wat ik nu heb, maar ja.... tis en blijft mijn eerste motor waarop ik heeeeeeel veeeeel geleerd heb!
Liefste zou ik hem ook willen houden als het zou kunnen.
 
Volgens mij hecht je er ook meer waarde aan als je hem b.v volledig opgeknapt hebt enzo.. dit heb ik met mijn mt gehad, volledig opgeknapt.. alles perfect gespoten met autolak enzo, ding was super mooi.. snijdt gister een auto mij af .. baf zo over die auto heen.. hele ding naar de kanker... ik denk dat ik hem maar verkoop als ik hem gefixt heb... heb immers een veel leuker speelgoedje in de schuur staan (maargoed heb wel 2jaar xtreem veel lol op dat ding gehad, denk dat ik bestwel beetje verdrietig zal zijn als ik mn schuur binnenkom en hij staat er gewoon niet meer.. )
 
Tranen met tuiten... en dan nog tig keer even gaan 'aaien' terwijl hij bij de dealer staat tot het onomkeerbare moment dat je écht gescheiden wordt... hij of zij moet mee met een nieuw baasje en ineens sta je daar als ex-baasje bij de dealer en hoor je dat hij hem of haar 'gelukkig' heeft kunnen verkopen...

*SNIK*


(had ik al gezegd dat ik een watje ben?)
 
Gelukkig , dacht dat ik de enige was :P

Tis tot nu toe ook slecht af gelopen met de dingen die ik verkocht heb :
eerste brommer werd onder een bus gereden binnen een week,de tweede brommer is "ontkapt" en vol scheuren en deuken , en eerste auto is ook een klein pakketje.
Staat mijn motor een leuke toekomst te wachten :(

[me]Investig8or gaat de loterij winnen , zodat de motor kan blijven[/me] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan