Verdwenen foto's en bookmarks

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap43

MF veteraan
11 aug 2008
25.280
6.672
Capelle aan den IJssel
Zover als ik kan controleren zijn alle foto's die in de documentenlijst van MF stonden niet meegenomen naar het nieuwe forum. Verder ben ik een deel van mijn bookmarks (favorieten) kwijt.

Ook kan ik nergens terugvinden of er nog foto's op MF geplaatst kunnen worden. Dan mis ik hoogstwaarschijnlijk al mijn PB's (persoonlijke berichten). Wordt dat nog overgezet vanuit de oude database naar de nieuwe :confused:
 
Foto's klopt, vanwege een bug heb ik de toegang tijdelijk uitgezet.

Favorieten zouden ook allemaal overgenomen moeten zijn.
Staan ze niet hier?
Bookmarks

En er kunnen zeker foto's geplaatst worden, makkelijker dan voorheen. Bijvoorbeeld rechtstreeks vanaf je mobiel.

PB's zijn ook overgezet...
 
Ik had in een ander topic als toevoeging gezet:
Verder ook problemen met media, ik beschik over 4 mappen, maar slecht 3 zijn er zichtbaar. De map met "openbare documenten" ontbreekt, ook in het testgedeelte had ik tijdelijk dat probleem, maar in tegenstelling tot de testversie, waar de bestanden in die niet zichtbare map wél zichtbaar waren in "mijn media", is dat nu niet het geval.
Dus dat probleem zal maar tijdelijk zijn?

Edit: foto uploaden en posten lukt wel nog:
full

Maar ik vind het door mij aangemaakte "vliegtuigen en luchthavens" topic niet meer in mijn bookmarks (favorieten), ook niet onder "mijn contest", en de zoekfunctie kan ik niet gebruiken ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's klopt, vanwege een bug heb ik de toegang tijdelijk uitgezet.

/QUOTE]

oké, fijn om te lezen. Want ik schrok een beetje bij t doorbladeren van mijn eigen topics dat er geen enkele foto's meer in staan. En dat terwijl ik nooit verwijzingen ervoor heb gebruikt maar altijd braaf mijn foto's verkleind heb geupload naar MF zelf
 
Nog een klein vraagje ivm de media pagina's:

In de testversie was het eerst zo dat er 100 foto's (bestanden) per pagina weergegeven werden, iets later nog maar 24. Is dat persoonlijk instelbaar? Ik vind het niet of dat wel of niet kan. Persoonlijk vond ik 100 foto's per pagina best wel handig.

Indien dat niet kan is dat natuurlijk niet zo erg, maar het zou wel leuk zij ;)
 
Ik heb er 48 van gemaakt. 100 is teveel, het laden duurt dan veel te lang.
Ik vond het lade redelijk snel gaan, behalve waar je wat slechtere ontvangst had.
Maar 48 foto's per pagina vind ik ook al heel goed hoor.
Nou moest je het niet voor mij alleen doen natuurlijk, maar toch mijn dank voor de aanpassing! (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan