Verdwenen topics

Lieke1991

MF'er
14 feb 2018
69
0
Tilburg
Als ik naar bepaalde forums ga, zoals Nieuws en Vragen en opmerkingen, zijn die forums (nagenoeg) leeg, dan krijg ik zoiets:

BeCtBOiL.jpg


Zoals in de afbeelding te zien is zouden er 226 topics te zien moeten zijn. Als ik een keer of vier, vijf op de knop oudere onderwerpen druk komen er twee topics uit januari tevoorschijn, maar niks van 4 uren geleden. Doe ik iets verkeerd?
 
Oh ja, nu zie ik het. Maar dan is het alsnog gek dat een 4 uren oud onderwerp er niet in staat toch?
 
Oh ja, nu zie ik het. Maar dan is het alsnog gek dat een 4 uren oud onderwerp er niet in staat toch?

This is M-F _O-


Waardoor en waarom weet ik niet, maar bij het opruimen van spammers en hun reply/topic heb ik het ook vaak dat een spammer 6 topic's aangemaakt zou hebben en er dan maar 1 of 2 echt 'op M-F' staan en bij de andere 4 krijg ik een vergelijkbare melding.

Wellicht is men begonnen met het aanmaken van een topic, krijgt dan dus een topicnummer toebedeeld en bestaat dus...maar zolang de gebruiker het topic niet daadwerkelijk plaatst is het alsnog niet te zien ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan