veren V FR, nieuwe of reviceren ??

Speedy70

MF veteraan
8 aug 2002
2.635
0
Twentûh
Ik rij op een honda VFR met een behoorlijke rijstijl, merk nu dat mijn achterveer begint te deinen. Ook rij ik nu naast mijn steps ook de middenbok aan de grond die anders nooit en never niet de bodem zou raken.
maw mijn achterveer is zich aan ut begeven.
VFRaag:
Kan ik zo'n veer laten reviceren en zo ja is dat dan de moeite waard en zoja waar kan ik dat dan laten doen (omg overijssel)
Of gewoon een nieuwe kopen en welk merk dan? Liefst goed en goedkoop merk.

Ook wil ik voor dan meteen wat stuggere veren laten monteren. Iemand hier nog suggesties voor?


VFRiendelijke groetuh
Speedy, die meestal met duo rijdt en dan beslist geen slome rijstijl op nahoud :-) Dus ut mot wel goed spul zijn.
speedy.jpg

speedy12.jpg
 
so hej.....weet je nog ergens een bank zonder beveiliging :-)
(en nee niet je 3 zitsbank thuis :-)))


VFRiendelijke groetuh
Speedy, die maar snel moet gaan sparen
En ehh XX hoever ben je met je ftp server?
En ehh (2) wel komen naar PBTT@SBK-weekend he !!
 
Hee Speed, mijn RF had ook om onverklaarbare redenen last van een deinende achterkant. De demper was lek. Laten we het op slijtage houden }) Maar die heb ik laten maken en opnieuw laten vullen. Ik was toen ongeveer 400 tot 600 guldens kwijt.

:)
 
maar voor een nieuwe achterveer betaal je 800 gulden das 200 meer dan reviceren, goed, tis dan wel geen wp maar wel nieuw.....

maar gaat me wel geld kosten ben ik bang maar tis wel de moeite waard....wil geen ongelukken als ik weer es een kneedown met duo maak.
kneeandfeetdown.jpg



VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Ik rij op een honda VFR met een behoorlijke rijstijl, merk nu dat mijn achterveer begint te deinen. Ook rij ik nu naast mijn steps ook de middenbok aan de grond die anders nooit en never niet de bodem zou raken.
maw mijn achterveer is zich aan ut begeven.
VFRaag:
Kan ik zo'n veer laten reviceren en zo ja is dat dan de moeite waard en zoja waar kan ik dat dan laten doen (omg overijssel)
Of gewoon een nieuwe kopen en welk merk dan? Liefst goed en goedkoop merk.

Ook wil ik voor dan meteen wat stuggere veren laten monteren. Iemand hier nog suggesties voor?

Hmmm, zeker een Nederlander?? ;)
 
maar voor een nieuwe achterveer betaal je 800 gulden das 200 meer dan reviceren, goed, tis dan wel geen wp maar wel nieuw.....

maar gaat me wel geld kosten ben ik bang maar tis wel de moeite waard....wil geen ongelukken als ik weer es een kneedown met duo maak.
kneeandfeetdown.jpg



VFRiendelijke groetuh
Speedy

Misschien je mede passagier gewicht laten verliezen... })

is ook besparing van de veertjes :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan