Verenigbaarheid bestanden diverse O.S

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
30.033
53.960
Kampen (Overijssel)
@Duderuud,

Sinds de laatste wijzigingen, of de eerste naar waar we nu zitten, is het mogelijk om de foto’s en de filmpjes direct naar M-F te transporteren van een mobiel toestel. Het is al een enorme verbetering omdat we nu niet eerst naar Y-T te hoeven gaan.
Echter kleeft er een nadeel aan dit geheel, anderen kunnen mijn filmpjes niet zien omdat zij een andere O.S gebruiken dan ik.
Dit gaat dus niet om faceboek filmpjes waarvoor je hun toestemming moet geven al je handelingen binnen M-F te mogen volgen eer dat je de filmpjes mag zien.
Het gaat om filmpjes van mijn IPhone (iOS) die niet bekeken kunnen worden door ik vermoed Android gebruikers.
Of mijn filmpjes op een PC bekeken kunnen worden weet ik niet.

Bijvoorbeeld, even een filmpje
. Het gaat niet op de inhoud maar of je die kan kijken ja of nee.


 
Nou gaat het goed, ben je nog niet tevreden? _O-
Ik probeer er achter te komen waar het fout gaat, zou dit onverklaarbare incidenten zijn dan is dit topic voor niks geweest behalve dan om erachter te komen dat dit op zich staande problemen zijn die onmogelijk op te lossen zijn.
 
Ik hoor wel wat maar zie geen moer op Windows 10 PC.
De eerste is mp4 en vrij algemene standaard voor video, de tweede is een mov bestand, Apple standaard. Dat gaat niet automatisch goed.
 
Ik hoor wel wat maar zie geen moer op Windows 10 PC.
De eerste is mp4 en vrij algemene standaard voor video, de tweede is een mov bestand, Apple standaard. Dat gaat niet automatisch goed.
Ach kijk, dan ligt het aan de instelling van de camera, de eerste is HD en de tweede is 4K
 
Je eerste filmpje kan ik zien op mijn windows pc, maar het tweede krijg ik enkel geluid, geen beeld.

Oeps, iets te laat. 8-)
 
Dat is wel het probleem van verschillende besturingssystemen. Onze software doet verder niks met de bestanden, die blijven origineel. Dat kan betekenen dat Android bestanden niet werken op ios of andersom.
 
Zolang ik de kwaliteit niet op top zet dan kan ik de filmpjes hier plempen. Anders moet ik ze eerst naar iemand watzeppen en dan vanuit het b...

ach er luisterde al niemand meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan