Verf

Op mijn mobiel duurde het even voordat ik door had waar ik op moest klikken om uiteindelijk een product te kunnen selecteren. Eerst klikte ik op het plaatje van de motor op nummer 1, gebeurde niks, vervolgens nummer 2, gebeurde ook niks, vervolgens op de tekst onder color paint, gebeurde niks, vervolgens ontdekte ik dat ik naar rechts kon scrollen om de rest van het tabel met info zichtbaar te krijgen, vervolgens klik ik op de balkjes waar de zwarte stippen in staan, gebeurde niks, vervolgens op het nummer onder MyCoCo nr en eindelijk kwam ik een stap verder in het bestelproces. Het is voor mij overigens totaal niet zichtbaar dat die nummers clickable zijn. Het is dat ik zelf met ux/conversieoptimalisatie bezig houd anders was ik snel afgehaakt. Bij deze heb je een mooie gebruikerscase, succes met je webshop :) ontvang ik nu een gratis setje verf voor mijn tips die $$$ in het laatje gaan brengen?

Overigens vind ik ColorRite Motorcycle Paint veel makkelijker. Je voertuig zoeken, vervolgens de code + paint name invoeren in Google en er komen een hoop webshops omhoog die soortgelijke producten aanbieden :t kan je een beetje prijzen vergelijken etc
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan