vergelijking betrouwbaarheid ZZR1400 versus Hayabusa

georgeskawa

Die hard MF'er
12 jul 2006
405
9
brussels
hallo iedereen, is er een aanduidbaar verschil in betrouwbaarheid tussen de Hayabusa en de ZZR1400 of zijn deze motoren volkomen gelijkwaardig ?
waarom deze vraag, wel ik heb mijn hele leven met Kawa gereden, en mijn dealer waar ik al die tijd op vertrouwde is ermee gestopt, een alternatief is er niet in de buurt, maar de lokale Suzuki boer heeft ook zo'n ijzersterke reputatie wat klantvriendelijkheid, kennis van zaken en bereidwilligheid om te helpen betrefd.
Persoonlijk denk ik dat ze mekaar waard zijn, maar misschien zijn er onder jullie die er meer verstand van hebben. oh ja, ik rij ongeveer 25000 km per jaar en verander elke 4 jaar van motor (als ik niet eerder op m'n plaat ga en 't ding totall-los rijdt natuurlijk).
Het is niet de bedoeling dat we hier een hele rits afzeik replys krijgen van voor- en tegenstanders van de respectievelijke merken, en ja, de ZZR heeft ABS, de Suz niet, maar die Suz heeft zo'n modus ding waardoor je pk's kan beteugelen igv van regen, sneeuw of andere pretverhogende weersomstandigheden, goed, we zien wel, hou 't gezellig en alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan