Vergelijking met Honda CBR 600F 1999

rbf

MF veteraan
14 mei 2008
3.331
0
Amsterdam
Facebook
Goedemiddag,

Vraagje.....

Ik ben van plan om een Honda CBR 600f te kopen uit 1999.

Nu vroeg ik me af, welke motor type van andere merken zijn vergelijkbaar aan deze motor.

ben benieuwd wat die kosten uit 1999, en hoe die eruit zien, misschien dat ik dan nog van mening verander.

Maar heb nu te weinig ervaring/ kennis om te zien welke vergelijkbaar zijn aan elkaar.

Thank you!

Alex
 
Goedemiddag,

Vraagje.....

Ik ben van plan om een Honda CBR 600f te kopen uit 1999.

Nu vroeg ik me af, welke motor type van andere merken zijn vergelijkbaar aan deze motor.

ben benieuwd wat die kosten uit 1999, en hoe die eruit zien, misschien dat ik dan nog van mening verander.

Maar heb nu te weinig ervaring/ kennis om te zien welke vergelijkbaar zijn aan elkaar.

Thank you!

hou het maar lekker bij die honda ;)

goed blok hebben ze en das ook belangrijk maar dat is niet aan mij om dat voor je te beslissen

succes in ieder geval

Alex
 
ongeveer vergelijkbaar zijn de ZX6R en de thundercat van dat bouwjaar :)

de honda's zijn alleen wel het meest waardevast, daardoor ook het duurste...
 
Goedemiddag,

Vraagje.....

Ik ben van plan om een Honda CBR 600f te kopen uit 1999.

Nu vroeg ik me af, welke motor type van andere merken zijn vergelijkbaar aan deze motor.

ben benieuwd wat die kosten uit 1999, en hoe die eruit zien, misschien dat ik dan nog van mening verander.

Maar heb nu te weinig ervaring/ kennis om te zien welke vergelijkbaar zijn aan elkaar.

Thank you!

Alex

De CBR600f uit 1999 was de 600cc Supersport van Honda in 1999. Dus die kan je vergelijken met ZX6R, YZF600 en GSXR600 uit hetzelfde jaar.

Vanaf 2001 kwam de Sport en daarna de RR en werd de F iets meer een sport/tour machine. Maar alles voor die tijd (vanaf 1987 ofzo) was het dé te kloppen Supersport.
 
Ok, dan kijk ik nog even bij die andere types, maar denk dat het dan toch honda word.

Nog een vraagje over de honda.

Ik las ergens dat er onder de zitting een kleine opbergruimte zou zitten?

Klopt dit?
en zo ja, hoe groot is die ongeveer?

Thank you!
 
Ok, dan kijk ik nog even bij die andere types, maar denk dat het dan toch honda word.

Nog een vraagje over de honda.

Ik las ergens dat er onder de zitting een kleine opbergruimte zou zitten?

Klopt dit?
en zo ja, hoe groot is die ongeveer?

Thank you!

Bij bijna iedere motor, ter grootte van zo'n tupperware broodbakje.
 
dus een helm gaat er niet in, maar een mooi opgevouwen broek en een paar handschoenen wel??

(Probeer even een idee ervan te krijgen)
 
er is zelfs een topic over deze fiets:

Het CBR600F/FS Topic deel 16

De thunercat is wel een redelijk vergelijkbare machine, hier heb ik ook proefritten mee gemaakt.. Is een slag groter dan de honda, een stuk goedkoper

Honda heeft de naam om zeer betrouwbaar en goed te zijn, daarom erg waardevast. Ik heb gekozen voor de cbr 600f omdat ie gewoon lekkerder reed... dit zou je zeker eens moeten proberen!

berg ruimte is echt minimaal (geldt voor vrijwel elke sportmotor)

Bij mij passen mijn zomerhandschoenen, schijfremslot, fototoestel, onderhoudsboekje en gereedschapszakje er tegelijk in (net aan) De bergruimte is vrij laag, maar best lang, vandaar

foto:

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan