Vergoeding na een ongeluk

ga naar een advokaat die een beetje thuis is in letselschade. kan je er nog een leuk bedrag uittrekken
 
Wat zegt je Hema polis over vergoeding na schade :?
die moet ik nog steeds krijgen de officiele tenminste, van die wat op de website staan staat alleen dat er tot 1000€ voor kleding is meeverzekerd. Maar ik stuur morge eens een mail naar een motorzaak hier in de buurt die alpinestar verkoopt, of ze me de prijs van die jas ff kunnen mailen, gaat die met een foto van mijn kapotte jas mooi naar de verzekering. Met een uiteenzetting van andere geleden schade die geclaimt mag worden bij de tegenpartij.
 
dat is heel simpel uit te leggen: je hebt geen bon van de meeste spullen die je hebt gekocht, dus krijg je zo min mogelijk uitbetaald. En dan heb je nog mazzel want ze kunnen nog lager uitbetalen. Dus altijd om een bon vragen en goed bewaren.
 
Ik vraag me af wat voor een klapper je wel niet gemaakt moet hebben.

20km/u en dan is al je kleding kapot ?

Zelf je handschoenen en de jeans onder je motorbroek?
En je rugzak ook...


Als het zo is, is het wel kut dat je niet alles vergoed krijgt, maar ik denk dat je eigenlijk best tevreden mag zijn. Zo kapot zal alles echt niet wezen en je hebt na vergoeding toch zo goed als gratis kleding.

Ik mis trouwens de helm in het rijtje en de laarzen?
 
Laatst bewerkt:
Pech zeg...!

Als je kleding inderdaad "total loss" is heb je waarschijnlijk "recht" op vervangende nieuwe kleding. Als je kleding nog goed bruikbaar is, zal het een ander verhaal worden, vermoed ik.

Suc6 ermee iig.
 
Laatst bewerkt:
't Is nu eenmaal zo dat een ongeluk je altijd geld kost. Oké, flapdrol-uitzonderingen daargelaten.

Afschrijving is gewoon je killer geworden ;)

oke jij weet het allemaal zo goed he maar verzekkeringen proberen er altijd zelf beter van te worden en dat weet iederen ze betalen liever minder dan te veel
 
oke jij weet het allemaal zo goed he maar verzekkeringen proberen er altijd zelf beter van te worden en dat weet iederen ze betalen liever minder dan te veel
gôh, je zou haast denken dat ze ook daar zoveel mogelijk winst proberen te maken |(
het zijn geen filantropische instellingen :N
 
Laatst bewerkt:
verzekerd bij de hema :?

nou mijn dochter is aangereden door een automobilist en zijn verzekkering is ook zo van ja we willen even kijken of het geen onmacht is maar ja als je kijkt naar hoe het gebeurt is en dat ie schuld bekent verzekering nou je kan net zo goed de laagst mogelijke nemen want voor die enkele keer dat je ze nodig hebt gebeurt er toch geen ruk
 
nou mijn dochter is aangereden door een automobilist en zijn verzekkering is ook zo van ja we willen even kijken of het geen onmacht is maar ja als je kijkt naar hoe het gebeurt is en dat ie schuld bekent verzekering nou je kan net zo goed de laagst mogelijke nemen want voor die enkele keer dat je ze nodig hebt gebeurt er toch geen ruk
daar heb je een punt. o nee, toch niet.












interpunctie?
:+
 
Volgens mij verdien je er dik geld aan, advies prijs van alles bij elkaar : 629dit zou betekenen dat je 314,50 hebt betaald, je krijgt 490 vergoed dus niet zeiken en op zoek naar nieuwe koopjes

niet zijken zo je dat ook zegen als het jou gebeurt het is altijd makkelijk om te oordelen he maar o jee als het je zelf gebeurt maar ja dan ook zegen he ik moet nie zijken ,zijkert
 
niet zijken zo je dat ook zegen als het jou gebeurt het is altijd makkelijk om te oordelen he maar o jee als het je zelf gebeurt maar ja dan ook zegen he ik moet nie zijken ,zijkert
beetje gefrustreerd ofzo? Heb je je speciaal hier voor aangemeld?
 
Laatst bewerkt:
daar heb je een punt. o nee, toch niet.


interpunctie?
:+

_O- *O* Hij is sterk.

Mis ik iets, of gaat het hier om €140,- die je misloopt? Niet te druk om maken. Ik begrijp dat het totaal kl*te is wat je is overkomen, maar zoals eerder werd gemeld, een ongeluk kost geld. Je word er bijna nooit beter op.

(behalve als je van je oude div word gereden, daar geven ze nog wel geld voor }) )
 
Laatst bewerkt:
Nu wordt de motor helemaal gemaakt, dat is het probleem niet, dit zit hem in de kleding.

Deze had ik namelijk de dag ervoor (vrijdag) gekocht bij de faillietsementsuitverkoop (voor de kenners: motorhuis geleen). Hier was ik super geslaagd en heb alles voor de halve prijs gekregen. Natuurlijk krijg je op dat moment geen bonnetje, alles wordt dan gewoon op een rekenmachiene ingeklopt en gedeeld door 2 (50% korting).

Nu is het volgende kapot, maar wat erachter staat is mijn vergoeding

adviesprijs vergoeding
alpinestar space drystar 290€ 200€
broek 119 100
jeans (1week oud incl bon) 40 35
handschoenen 90 75
rugzak 90 80

Vooral de vergoeding voor de jas vind ik buitensporig laag. De verzekering zegt dat dan wordt gekeken naar een vergelijkbare jas, en dat je hier dan een vergoeding voor krijgt. Met alle respect, maar voor 200€ heb ik geen alpinestar space drystar jas (op de site van alpinestar staat $329,-)

----------------------------

das best kut maar goed bike is gefixed
maar als ik goed lees , heb je de kleding toch voor 50% korting gekocht
Wat heb je dus intotaal betaald voor kleding en hoeveel wordt er uit gekeerd , kom je volgens mij hoger dan wat je voor hebt betaald. als ze aangaan op advies prijs.

misschien kan je weer eens terug gaan en zelfde kleding kopen voor die 50%. en als et er nie meer is pech. wachten tot jan2008 beurs Tip ;)
 
niet zijken zo je dat ook zegen als het jou gebeurt het is altijd makkelijk om te oordelen he maar o jee als het je zelf gebeurt maar ja dan ook zegen he ik moet nie zijken ,zijkert

Tja, ik zou hier op kunnen reageren maar ik ga liever even mijn nieuwe spellingscontroleproggie uitproberen met jou tekst in de hand.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan