Verheul Motor hoes Honda Varadero XL1000 met top en zijkoffers

korrie

Rookie
14 mrt 2021
10
1
Almere
Let op de foto is voorbeeld mijn hoes is in 1 kleur ZWART en zonder ringen voor de kabel deze word onzichtbaar door de voering gedaan
de hoes is 3 weken gebruikt

Ik heb ook nog een set stuurverhogers nieuw in de doos.
riser.jpg


Plus- en minpunten.

· Waterafstotend en luchtdoorlatend
· Actief tegen condensvorming
· Bestand tegen weer wind en UV straling
· Kan direct over de motor na het rijden
Bestand tegen de hitte van de uitlaat
· Onttrekt motor uit het zicht van dieven en vandalen
· Lastig mee te nemen door de stugge kwaliteit.
dit valt overigens erg mee is makelijk op te vouwen

Buiten motorhoes van Verheul.

Eigenschappen Verheul motorhoes
  • 100% waterdicht en waterafstotend
  • Ademend en luchtdoorlatend
  • Zeer duurzaam/lange levensduur
  • Voorkomt condensvorming

De beste motorhoes
Ben je op zoek naar een goede motorhoes voor jouw motor?
De beste motorhoes voor jouw kostbare bezit! Verheul maakt elke motorhoes met de hand, ze zijn waterdicht en ademend .

Buiten Motorhoes Verheul
Welke motor je ook rijdt, of je hem nu binnen of buiten stalt. Verheul beschikt over de beste motorhoes voor jouw motorfiets, zodat deze met een perfecte nauwsluitende pasvorm beschermd wordt tegen weer en wind. Bovendien onttrek je met deze praktische motorhoes jouw motorfiets uit de ogen van mogelijke dieven en vandalen.

Verheul motorhoes voorkomt condens vorming
Condens druppels ontstaan binnen een hoes door temperatuurverschillen binnen en buiten de motorhoes. De vaak warme temperatuur en de condens binnen de motorhoes zorgen voor een broeiend effect dat lak en metalen delen als chroom, aluminium, metaal, magnesium en andere elektrische bouwdelen als koper en messing aantast. De Verheul motorhoes voorkomt condens vorming vanwege haar luchtdoorlatende eigenschappen.

Gebruik Verheul motorhoes
Verheul maakt motorhoezen op maat. Elke motorhoes van Verheul is voorbereid op een Verheul kabelslot. Zo sluit je de motorhoes veilig en strak af.
De waterafstotende eigenschappen kunnen afnemen. Dit is eenvoudig weer te herstellen door de motorhoes te impregneren met Verheul impregneer spray.

De hoes is te koop wegens verkoop van de Varadero.en is speciaal op maat voor een Varadero met top en zijkoffers.

De hoes was 159 euro ivm maatwerk ik hoef niet de hoofdprijs maar ook geen spotbieding Ik
hoed dero09.jpg
 

Bijlagen

  • dero.jpg
    dero.jpg
    75,2 KB · Weergaven: 12
Let op de foto is voorbeeld mijn hoes is in 1 kleur ZWART en zonder ringen voor de kabel deze word onzichtbaar door de voering gedaan
de hoes is 3 weken gebruikt

Ik heb ook nog een set stuurverhogers nieuw in de doos.Bekijk bijlage 1641146

Plus- en minpunten.

· Waterafstotend en luchtdoorlatend
· Actief tegen condensvorming
· Bestand tegen weer wind en UV straling
· Kan direct over de motor na het rijden
Bestand tegen de hitte van de uitlaat
· Onttrekt motor uit het zicht van dieven en vandalen
· Lastig mee te nemen door de stugge kwaliteit.
dit valt overigens erg mee is makelijk op te vouwen

Buiten motorhoes van Verheul.

Eigenschappen Verheul motorhoes
  • 100% waterdicht en waterafstotend
  • Ademend en luchtdoorlatend
  • Zeer duurzaam/lange levensduur
  • Voorkomt condensvorming

De beste motorhoes
Ben je op zoek naar een goede motorhoes voor jouw motor?
De beste motorhoes voor jouw kostbare bezit! Verheul maakt elke motorhoes met de hand, ze zijn waterdicht en ademend .

Buiten Motorhoes Verheul
Welke motor je ook rijdt, of je hem nu binnen of buiten stalt. Verheul beschikt over de beste motorhoes voor jouw motorfiets, zodat deze met een perfecte nauwsluitende pasvorm beschermd wordt tegen weer en wind. Bovendien onttrek je met deze praktische motorhoes jouw motorfiets uit de ogen van mogelijke dieven en vandalen.

Verheul motorhoes voorkomt condens vorming
Condens druppels ontstaan binnen een hoes door temperatuurverschillen binnen en buiten de motorhoes. De vaak warme temperatuur en de condens binnen de motorhoes zorgen voor een broeiend effect dat lak en metalen delen als chroom, aluminium, metaal, magnesium en andere elektrische bouwdelen als koper en messing aantast. De Verheul motorhoes voorkomt condens vorming vanwege haar luchtdoorlatende eigenschappen.

Gebruik Verheul motorhoes
Verheul maakt motorhoezen op maat. Elke motorhoes van Verheul is voorbereid op een Verheul kabelslot. Zo sluit je de motorhoes veilig en strak af.
De waterafstotende eigenschappen kunnen afnemen. Dit is eenvoudig weer te herstellen door de motorhoes te impregneren met Verheul impregneer spray.

De hoes is te koop wegens verkoop van de Varadero.en is speciaal op maat voor een Varadero met top en zijkoffers.

De hoes was 159 euro ivm maatwerk ik hoef niet de hoofdprijs maar ook geen spotbieding Ik Bekijk bijlage 1641140
 
Terug
Bovenaan Onderaan