verhogen clip-ons SV650S 2003

fourty

Rookie
23 aug 2007
12
0
Teteringen
Ik rijd een SV650S 2003 model. De zithouding SV van dit modeljaar is een stuk sportiever dan de latere bouwjaren.
Vanwegen rugklachten wil ik graag hogere clip-ons monteren.
Kan iemand mij hier in adviseren.
Ik heb al met een ABM stuurkit gereden maar dit was me te recht op.
 
Ik rijd een SV650S 2003 model. De zithouding SV van dit modeljaar is een stuk sportiever dan de latere bouwjaren.
Vanwegen rugklachten wil ik graag hogere clip-ons monteren.
Kan iemand mij hier in adviseren.
Ik heb al met een ABM stuurkit gereden maar dit was me te recht op.

Hoe ver komen jouw clip ons boven je kroonplaat uit ?

Ik merk echt niets van te weinig comfort op mijn SVS k3. Misschien heb ik al een ander stuur.
 
Ik heb nu clip-ons gemonteerd van een 2007 model. Deze heb ik geruild voor de ABM stuurkit die gemonteerd zat op mijn motor bij aanschaf.
Het K3 model werd ddor het publiek als te sportief ervaren. Suzuki heeft vanaf model K4 de frame geometrie gewijzigd. De clip-ons zijn vanaf K3 model tot heden gelijk

De bovenkant van mijn clip-ons is +/-25mm hoger dan de bovenzijde van mijn kroonplaat.

Ik heb ooit op Marktplaats een advertentie gezien waarin verhoogde clip-ons werden aangeboden.

Misschien is er een alternatief mogelijk middels clip-ons van een ander model.
De bevestiging van de stroomlin lijkt me eenvoudig te verhogen zodat er ruimte ontstaat voor de verhoogde clip-ons.
 
Ik heb nu clip-ons gemonteerd van een 2007 model. Deze heb ik geruild voor de ABM stuurkit die gemonteerd zat op mijn motor bij aanschaf.
Het K3 model werd ddor het publiek als te sportief ervaren. Suzuki heeft vanaf model K4 de frame geometrie gewijzigd. De clip-ons zijn vanaf K3 model tot heden gelijk

De bovenkant van mijn clip-ons is +/-25mm hoger dan de bovenzijde van mijn kroonplaat.

Ik heb ooit op Marktplaats een advertentie gezien waarin verhoogde clip-ons werden aangeboden.

Misschien is er een alternatief mogelijk middels clip-ons van een ander model.
De bevestiging van de stroomlin lijkt me eenvoudig te verhogen zodat er ruimte ontstaat voor de verhoogde clip-ons.
Superbike stuurtjes wel, verhoogde clipons weet ik niet.

Check het SV S topic ook even :)

Het enige wat er trouwens na de K3 veranderd is is het subframe en de kont. Waardoor je in de latere modellen iets lager zit. Zoals ik het begrepen had was dit vooral voor de passagier gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan