verhogen van de topsneleid bij de cagiva mito

motor-muis

MF'er
28 aug 2006
48
0
eindhoven
Mijn cagiva rijd 165 km ;( en heeft dan 11 duizend toeren. Terwijl hij 14 duizen toeren kan maken. Hoort hij niet harder te kunnen rijden. Wat kan je hier aan doen. :? 165 cc eronder leggen heeft dit wel nut. Laat het maar horen.
 
Als je nog toeren over hebt kan je proberen je tandwiel achter met 1 a 2 tandjes te vergroten.

Heb je en meer trekkracht en misschien 5km topsnelheid erbij.
 
ja ik laat er al een nieuwe ketting en tandwielen opzetten :z !
Maar dat scheelt niet zo heel veel. Hij hoort toch rond 190 te rijden. 8-)
Cagiva sp525 heeft 37 kw en 125 cc hoe kan dat! :n
 
Mijn cagiva rijd 165 km ;( en heeft dan 11 duizend toeren. Terwijl hij 14 duizen toeren kan maken. Hoort hij niet harder te kunnen rijden.
Dat kan 'ie waarschijnlijk wel, met een Italiaantje van 1.40 meter en 48kg erop.
Bij wat hogere snelheden heeft de luchtweerstand een enorme invloed. Alles wat je niet achter je kuipje weet te frotten werkt als remparachute.
Wat kan je hier aan doen. :?
Zorgen dat je er uit komt te zien als een Italiaantje van 1.40 meter en 48kg en jezelf helemaal opfrommelen achter 't ruitje. :)
 
lijkt me trouwens sterk dat je mito tot de 14k gaat... is dat niet gewoon het eind van je toerenteller? want als dat zo is zou ik mijn r6 ook tot de 18k kunnen doortrekken :P
 
lijkt me trouwens sterk dat je mito tot de 14k gaat... is dat niet gewoon het eind van je toerenteller? want als dat zo is zou ik mijn r6 ook tot de 18k kunnen doortrekken :P

:^ Mito kan maar 11k maken. en 165 is gewoon zijn topsnelheid. Als je harder wil moet je achter een kleiner (toch?) tandwiel zetten, maar dan lever je in op acceleratie, en miss dat je dan je top niet meer haalt omdat ie al zo weinig vermogen heeft ;)
 
idd!! heb je de vorige topics al gelezen??

echt gieren!!!


|(



@ motormuis


waar heb jij gezien/gelezen dat je mitor ( :+ ) 14 k kan draaien ?
m'n rgv 250 doet er max 12000
Zoals ik al zei, hou je in stilte bezig op het forum met de search engine, anders wordt je de zoveelste sukkel in het 25kw topic :W



edit

GIEREN!!!!

man man man ..ik zeg ik ga die sp525 eens opzoeken
arhg man motormuis je bent echt een sukkel, koop vlug een oto ofzo je zit echt in de verkeerde wereld.
Cagiva_525SP_011.JPG


lololo dat is dus die sp525 |(

* hey jongens hoe hard gaat jullie R1?

* net zo hard als die van rossi!



Feest

lang geleje zo'n topic!
8-) :}
 
Laatst bewerkt:
toch staat er in het 25 kw regels dat je met 125 cc de 210 kan halen met zo'n kit
_O-
OK, ik haak af......

Veel succes met je HRC (Honda Racing Corporation) 25kW kit op je Cagiva.

Dit topic gaat mijn voorstellingsvermogen inmiddels ver te boven. ;)
 
Wat ben jij dan wel sorage jij denkt dat je nu een bikkel bent of zo !!!!
Wat is er mis met die cagiva we kunnen niet allemaal zo motor als jij hebben.
 
Wat ben jij dan wel sorage jij denkt dat je nu een bikkel bent of zo !!!!
Wat is er mis met die cagiva we kunnen niet allemaal zo motor als jij hebben.


hej ik heb helemaal zelfs niet zo'n mooie mito,ik heb gewoon een afgeleefde brik van 30 jaar oud en een tweetakt in een nog ergere staat.
Ik voel me helemaal geen bikkel ofzo, maar als ik jouw reacties lees ben jij wel een echte he hierzo

gewoon je ontwetendheid ergert me das alles.
Zoek eerste eens op hoe je motor werkt vooraleer je begint te blaten over wheelies, 200kmph, 14 000 tr/m, hrc 25kw kitjes enzo.
Das alles
gebruik de search functie aub ( ik weet dat die niet werkt maar de google motorforum search doet het ook niet slecht )
Groeten :W
 
Laatst bewerkt:
OMFG |(
Wheelies topsnelheid veranderen leer gwoon eerst rijden tjonge ipv dit soort onzinnige topics te plaatsen...

Maak van een muis geen olifant
 
Terug
Bovenaan Onderaan